Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς SUV συμπίπτει με την άνοδο των πωλήσεων της κατηγορίας, αλλά και την επικέντρωση όλων των εταιρειών σε αυτήν. Έτσι, το Kuga δίνει σκληρές εξετάσεις, σε πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον, τις οποίες έχει τα φόντα να περάσει με απόλυτη επιτυχία! Άλλωστε, η Ford στηρίζει με πάθος το μοντέλο της, αφού αποτελεί και την κύρια πρότασή της στην κατηγορία, ειδικά στην Ευρώπη.
Εκτός αυτών, μέσω του Kuga θα επιτευχθεί η είσοδος της Ford στη νέα εποχή εναλλακτικών καυσίμων. Εκτός από τους παραδοσιακούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, το νέο Kuga θα διατίθεται σε ήπια υβριδική, plug-in και πλήρως υβριδική εκδοχή. Μία γκάμα που καλύπτει όλα τα γούστα και τις ανάγκες.
Το νέο Kuga στηρίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το νέο Focus, διαθέτει αυξημένη κατά 10% στρεπτική ακαμψία, ενώ το βάρος του είναι μειωμένο κατά 80 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι «ομοιότητες» με το Focus επεκτείνονται και στο εμπρός ρύγχος, αλλά και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Το νέο μοντέλο να είναι 89 mm μακρύτερο, 44 mm φαρδύτερο, την ώρα που το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 20 mm. Αυτό σημαίνει πολύ καλύτερους χώρους στην καμπίνα, που ευνοούν περισσότερο τους πίσω επιβαίνοντες. Ρυθμιζόμενο είναι και το πίσω κάθισμα, που επιτρέπει ακόμα μεγαλύτερη άνεση ή (αν έχουμε πλήρωμα 2 ατόμων) μεγαλύτερο χώρο αποσκευών!
Ποιοτικά και εργονομικά άριστο το ταμπλό και η οθόνη αφής 8 ιντσών, με το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect, ο οποίο και επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει ασύρματα και από απόσταση μία σειρά λειτουργιών του αυτοκινήτου, προσφέροντας επίσης χρήσιμες ενημερώσεις. Το ηχοσύστημα της B&O εγγυάται την πανδαισία των αυτιών! Αλλά και για τον εξοπλισμό, αποκλείονται τα παράπονα! Σύστημα διατήρησης λωρίδας και αποφυγής σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών, Cruise control, σύστημα πλοήγησης, ενώ τις εκδόσεις ST-Line βρίσκουμε και Adaptive Cruise Control, με σύστημα Stop & Go, σύστημα αναγνώρισης ταχύτητας και Lane-Centring, το οποίο και επιτρέπει ημι-αυτόνομη οδήγηση διατηρώντας απόσταση ασφαλείας!
Ο Ecoblue πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής, με άκρως πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλή κατανάλωση, κάπου 4,2 lt/100km. Με το κόστος κτήσης κοντά στις 28.000 ευρώ, η απόκτηση της έκδοσης diesel συμφέρει απολύτως. Είναι υπέροχο στην οδήγηση, ευρύχωρο και πρακτικό, ενώ δεν ξεχνάμε και την εγγύση 8 ετών για κάθε μηχανικό μέρος!