Μετά την εξαντλητική δοκιμή του νέου Honda Forza 125, που μας άφησε εντυπωσιασμένους, είχαμε την ευκαιρία να το συγκρίνουμε με ένα λιγότερο επαναστατικό αλλά εξίσου εκθαμβωτικό σκούτερ της πρωτοπόρας ιαπωνικής φίρμας. Αν και έχει τον διπλάσιο κυβισμό, το νέο SH 300 είναι ελάχιστα ακριβότερο από το Forza και βάζει τον υποψήφιο αγοραστή σε δίλλημα: να προτιμήσω την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με φοβερή άνεση και με ελάχιστη κατανάλωση (Forza) ή ένα πανίσχυρο σκούτερ, με απίθανο «τράβηγμα» και απίστευτη ευελιξία (SH 300);
Πράγματι, το «παραδοσιακό» σκούτερ της Honda βελτιώνεται με κάθε νέα έκδοσή του και αποτελεί εγγύηση για τον ιδιοκτήτη του. Τρομερά χρηστικό και ιδανικό για τις συνθήκες αυξημένης αστικής κυκλοφορίας, πολύ ασφαλές λόγω της ισχύος του κινητήρα και πανεύκολο στο παρκάρισμα, αφού «τρυπώνει» παντού με τον μικρό όγκο και βάρος του!
Το σπουδαίο σκούτερ της Honda κατασκευάζεται με τις αυστηρές ιαπωνικές προδιαγραφές, αλλά στην Ιταλία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αύρα του! Με στενό προφίλ και μεγάλης διαμέτρου τροχούς 16 ιντσών, το SH300i είναι το ιδανικό σκούτερ μεσαίου κυβισμού για τους τραχείς δρόμους των πόλεων, αλλά και της υπαίθρου. Η οικογένεια των Honda SH ιδρύθηκε το 1984, όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά ένα σκούτερ 50 κυβικών αρχικά για την Ιαπωνία και μετά και για την Ευρώπη.
Το πιο σύγχρονο μέλος της οικογένειας αυτής διαθέτει πολυτελή εμφάνιση για τους σύγχρονους κάτοικους της πόλης, που ξέρουν πώς να ξεχωρίζουν. Με μοντέρνα σχεδίαση, εντυπωσιακά χρώματα, δυναμικές γραμμές και κλασσικές πινελιές, το SH300i συναρπάζει. Η εργονομική σέλα προσθέτει σε στυλ και δένει αρμονικά με το σύνολο. Το προηγμένο πολυόργανο είναι ευανάγνωστο και ανάλογης σχεδίασης με την μοντέρνα αισθητική του σκούτερ. Εκτός των βασικών λειτουργιών, περιλαμβάνει ρολόι, δύο μετρητές ταξιδιού, ένδειξη κατανάλωσης καυσίμου και προειδοποίηση για την αλλαγή λιπαντικού.
Το φαρδύ δάπεδο, η δύο επιπέδων premium σέλα και το ιδανικά τοποθετημένο τιμόνι, παρέχουν τέλεια θέση οδήγησης κια απόλυτη ισορροπία. Το χαμηλό ύψος σέλας και το συνολικό βάρος που δεν ξεπερνά τα 170 κιλά με C-ABS, παρέχουν άνεση και έλεγχο. Η απόλαυση της καθημερινής μετακίνησης με στυλ, αποκτά νέα αξία να ζεις, με όλες σου τις αισθήσεις. Μην ξεχάσουμε τον χώρο για ένα κράνος κάτω από τη σέλα και ένα βαλιτσάκι πίσω για ένα ακόμα κράνος ή για μεταφορά τσαντών ή μικροαντικειμένων.
Ο δοκιμασμένος 4χρονος κινητήρας τροφοδοτείται μέσω ενός προηγμένου ηλεκτρονικού ψεκασμού και προσφέρει δυνατή επιτάχυνση. Είναι 4βάλβιδος, με κυβισμό 279 cc, ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI και αποδίδει 27,2 hp, στις 8.500 σ.α.λ. Πολύ καλά τα πάει το Honda SH 300 και στην κατανάλωση, αφού εύκολα καταναλώνει 3.3- 3.6 λίτρα βενζίνης για 100 χιλιόμετρα διαδρομής.
Οι αναρτήσεις μπροστά και πίσω είναι καλές και προσφέρουν επαρκή άνεση για σκούτερ, περισσότερη οπωσδήποτε από τον ανταγωνισμό. Τέλος, το SH300i είναι από τα λίγα σκούτερ που διατίθενται με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS στο στάνταρ εξοπλισμό αλλά και κεντρική βαλίτσα αποθήκευσης.
Κινητήρας Υγρόψυκτος – 4χρονος – 4βάλβιδος – μονοκύλινδρος-
Κυβισμός 279 cc
Μέγιστη Ισχύς 27,2 HP / 8.500 σ.α.λ
Μέγιστη Ροπή 26 Νm /6.000 σ.α.λ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός PGM-FI
Ρεζερβουάρ 9,1 lit
Μέση κατανάλωση 3,3 lt/100km
Τελική Ταχύτητα 130 km/h
Βάρος 169 kg (άδειο)
Τιμή: 5.740 ευρώ