Δεν εκπλήσσουν πια οι επαναστατικές αλλαγές στα μοντέλα του Ομίλου Hyundai, καθώς είναι γνωστό σε όλους το υψηλότατο τεχνολογικό επίπεδο της εταιρείας. Το i20 απευθύνεται στους κοινούς θνητούς της μεσαίας κατηγορίας και προσφέρει πράγματι πολλά για τα χρήματα που στοιχίζει. Το πρόσφατα εκσυγχρονισμένο Hyundai i20 έχει αισθητές βελτιώσεις, τόσο από πλευράς εμφάνισης όσο και τεχνολογικού εξοπλισμού. Έτσι, οπτικά προσαρμόστηκε στα πιο πρόσφατα «οικογενειακά» δεδομένα, όπως τα «αδέλφια» του, i10 και i30, με νέα μάσκα και καινούργιους προφυλακτήρες. Καινούργια είναι και τα φωτιστικά σώματα (μπροστά και πίσω), ενώ οι ζάντες 15 και 16 ιντσών έχουν ανανεωμένο design και πλέον υπάρχει διχρωμία για το αμάξωμα. Το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζουν ένας τολμηρός προφυλακτήρας και η χαρακτηριστική μάσκα Cascading Grille της Hyundai. Τα φώτα ομίχλης φιλοξενούνται δίπλα στις μυώδεις εισαγωγές αέρα, ειδικά σχεδιασμένες για βελτιωμένη αεροδυναμική.
Στο εσωτερικό, πέρα από τη στάνταρ οθόνη 3,8 ιντσών υπάρχουν και δύο μεγαλύτερες, με διαγώνιο 5,0 και 7,0 ίντσες. Η πιο μεγάλη είναι μάλιστα και έγχρωμη, ενώ υπάρχουν πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Παράλληλα διαθέσιμο είναι και το πακέτο Smart Sense των συστημάτων υποβοήθησης. Το οποίο περιλαμβάνει συστήματα για τη διατήρηση και την προειδοποίηση εγκατάλειψης λωρίδας κίνησης, την αυτόματη πέδηση, την προειδοποίηση κόπωσης οδηγού και την αυτόματη λειτουργία των προβολέων. Ο εσωτερικός χώρος του i20 είναι επενδεδυμένος με επιλεγμένα υλικά σε άψογη συναρμογή, δημιουργώντας ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας και μοναδικής αισθητικής στην κατηγορία. Τα εσωτερικά χρώματα συνδυάζονται μοναδικά με εξωτερικές αποχρώσεις αμαξώματος.
Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε αναλογία 60:40, μπορείτε να φορτώσετε ογκώδη αντικείμενα με μεγάλη ευελιξία στην αναλογία επιβατών-αποσκευών. Η μεταφορά μεγάλων και εύθραυστων φορτίων δεν είναι πλέον αγχωτική, χάρη στα πίσω καθίσματα που μπορούν να αναδιπλωθούν τελείως, δημιουργώντας μία επίπεδη επιφάνεια, αλλά και στο δίχτυ στερέωσης αποσκευών που τα κρατάει σταθερά Ο διπλός πάτος του χώρου αποσκευών δίνει την δυνατότητα φύλαξης εταζέρας στο δεύτερο επίπεδο, χαρίζοντας ακόμα περισσότερο ελεύθερο χώρο. Τα 326 lt του χώρου αποσκευών, που είναι ξεχωριστός στην κατηγορία του, μπορούν να φτάσουν τα 1042 lt με πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Στον εξοπλισμό ξεχωρίζουν το έξυπνο κλειδί και κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, η ρυθμιζόμενη κολώνα τιμονιού καθ’ ύψος και τηλεσκοπικά, ο εσωτερικός φωτισμός ανάγνωσης χαρτών με θήκη γυαλιών και ο αισθητήρας βροχής που ενεργοποιεί αυτόματα τους υαλοκαθαριστήρες κατά την ανίχνευση βροχής και ρυθμίζει τη συχνότητα των υαλοκαθαριστήρων ανάλογα με την έντασή της. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει και πάλι τους ατμοσφαιρικούς τετρακύλινδρους των 1.200 cc (με 75 και 84 PS και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων) και 1.400 cc (με 100 PS και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων), καθώς και τον τρικύλινδρο turbo των 1.000 cc. Ο τελευταίος σε δύο εκδόσεις με 100 και 120 PS, εκ των οποίων η πρώτη είναι διαθέσιμη και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Οι επιδόσεις του είναι εκπληκτικές για τόσο μικρό κυβισμό, ενώ η κατανάλωση ανεπαίσθητη! Ευχάριστη έκπληξη και η τιμή του, που για το μοντέλο εκκίνησης (1.2 / 75 hp) ξεικνά κοντά στις 11.000 ευρώ!