Κάθε φορά που δοκιμάζουμε ένα νέο ή ανανεωμένο μοντέλο της ΚΙΑ διαπιστώνουμε την απίστευτη πρόοδο που συντελείται στον μεγάλο κορεατικό όμιλο! Φυσικά δεν εξαιρείται ο… Βενιαμίν της πλούσιας πια γκάμας, το πάντα χρηστικό και αξιόπιστο Picanto. Η τρίτη γενιά του KIA Picanto ξεχωρίζει για την δυναμική σχεδίαση, την οικονομία, την ευελιξία και τους χώρους. Στην έκδοση GT-Line με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.000 κυβικών ή τον συμβατικό 1200 έχουμε επιπλέον σπορ χαρακτήρα και σπουδαία οδική συμπεριφορά.
Η εμφάνιση του GT-Line διακρίνεται από τις ποδιές στα μαρσπιέ, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τους μεγαλύτερους τροχούς με τις όμορφες ζάντες των 16 ιντσών, τις κόκκινες ενθέσεις που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του και την διπλή απόληξη της εξάτμισης . Στο εσωτερικό πρωταγωνιστούν τα δερμάτινα καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ, οι piano black επενδύσεις στις πόρτες και οι κόκκινες λεπτομέρειες. Σε κάθε περίπτωση, η καμπίνα είναι μοντέρνα και παραπέμπει σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Εντυπωσιάζει η μεγάλη οθόνη αφής 7» με πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορίας και σύστημα πλοήγησης, το κεντρικό υποβραχιόνιο, τα αναπαυτικά καθίσματα και το μεγάλο εσωτερικό πλάτος. Όλα αυτά με άψογη εργονομία και κορυφαία για την κατηγορία ποιότητα κατασκευής!
Όσο για τους χώρους που λέγαμε, αυξήθηκαν τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Τέσσερις ενήλικες απολαμβάνουν μεγάλη ευρυχωρία, ενώ το πορτμπαγκάζ μεγάλωσε από τα 200 στα 255 λίτρα (1.010 με αναδιπλωμένο πίσω κάθισμα), τιμή κορυφαία για την κατηγορία. Προσθέστε το στιβαρό πλαίσιο και την πιο σφικτή ανάρτηση (σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του Picanto), τα τέσσερα δισκόφρενα (με τα εμπρός αεριζόμενα) και την μοναδική για την κατηγορία ηχομόνωση, ώστε να έχετε πλήρη εικόνα των προσόντων του!
Κλειδί για την επιτυχία του νέου Picanto GT Line είναι οι αξιόπιστοι κινητήρες του. Ο τρικύλινδρος turbo 1.000άρης βενζίνης T-GDI αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής και συνδυάζεται άριστα με το καλό σε λειτουργία και κλιμάκωση κιβώτιο 5 σχέσεων. Διόλου ευκαταφρόνητς και οι επιδόσεις του: 0-100 km/h σε 10,1 sec και τελική ταχύτητα 180 km/h. Ταυτόχρονα είναι οικονομικό, με την ΚΙΑ να μιλά για μέση κατανάλωση 4,8 lt/100 km, κάτι που δεν απέχει απ’ την αλήθεια, αν δεν πιεστεί πολύ το γκάζι…
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρων και αποδίδει 84 ίππους οι οποίοι το κινούν γρήγορα και οικονομικά, χάρη και στο χαμηλό βάρος του αμαξώματός του (864 κιλά). Έτσι, ο 4κύλινδρος κινητήρας προσφέρει καλές επιδόσεις και οικονομία στην πόλη, ενώ και σε εκτός πόλης συνθήκες, με την αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου του, εξασφαλίζει χαμηλά επίπεδα θορύβου. Επειδή οι διαφορές στην τιμή είναι ελάχιστες και πάντα κάτω από τις 10.000 ευρώ, η επιλογή του κινητήρα είναι καθαρά θέμα προσωπικής επιλογής και οδηγικής φιλοσοφίας. Η ποιότητα παραμένει σταθερή, όπως και για το σύνολο του starter της νέας γκάμας Κia…