Η Nissan έχει ενισχύσει ακόμα περισσότερο την ηγετική της θέση στην κατηγορία των crossovers, μετά την παρουσίαση της τρίτης γενιάς του Qashqai. Πάνω από τρία εκατομμύρια Qashqai έχουν πουληθεί από το 2007, όταν η Nissan δημιούργησε την συγκεκριμένη κατηγορία που έμελλε να ταράξει τα νερά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου. Αντίστοιχα στην Ελλάδα, το Nissan Qashqai καταρρίπτει το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, με πάνω από 38.000 πωλήσεις του μοντέλου συνολικά!
Στην τρίτη της γενιά, η Nissan έχει διατηρήσει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των δύο προηγούμενων, με αναβαθμισμένο αμάξωμα και αποτελεσματικά κινητήρια σύνολα, σε συνδυασμό με αυξημένη ποιότητα. Χάρη στη νέα πλατφόρμα Alliance CMF-C, ενός προτύπου προηγμένης μηχανικής, καινοτομίας και προηγμένης τεχνολογίας, το νέο Qashqai ανεβάζει και πάλι πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των crossovers, με τους τυχερούς αγοραστές να το απολαμβάνουν.
Ο σχεδιασμός για το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai προέρχεται από το European Design Studio της Nissan, στο Λονδίνο, που εμπνεύστηκε την τρίτη γενιά πιο μυώδη, πιο δυναμική και μοντέρνα. Εξωτερικά, είναι εμφανείς οι γραμμές στο πλάι, το εκτεταμένο μεταξόνιο και οι επιβλητικοί τροχούί από ελαφρύ κράμα 20 ιντσών, που τοποθετούνται για πρώτη φορά στο Qashqai. Πράγματι, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 20mm με το συνολικό μήκος να αυξάνεται κατά 35mm και το πλάτος κατά 32 mm, αναβαθμίζοντας τη συνολική του εμφάνιση. Την εικόνα συμπληρώνει η διευρυμένη μάσκα Nissan V-Motion, με φινίρισμα χρωμίου και με ένα δευτερεύον επίχρισμα από σατινέ χρώμιο που τονίζει τις λεπτομέρειες, καθώς πλαισιώνεται από λεπτούς, προηγμένους προβολείς full LED, με φώτα ημέρας που έχουν την χαρακτηριστική “υπογραφή” σε σχήμα μπούμερανγκ. Εντυπωσιάζουν και οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, μεγαλύτερες από την προηγούμενη γενιά.
Με την βεβαιότητα ότι οι τυχεροί αγοραστές θα εκτιμήσουν τις “πινελιές” εξατομίκευσης, το νέο Qashqai θα είναι διαθέσιμο σε 11 χρώματα, με πέντε συνδυασμούς διχρωμίας, δημιουργώντας 16 συνδυασμούς επιλογών.
Στο εσωτερικό, νέα υλικά καθισμάτων , με νέα σχεδίαση από δέρμα Nappa, διαθέτουν και μια λειτουργία μασάζ για τα εμπρός καθίσματα με τρία προγράμματα, διαθέσιμη στις κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις, με ρυθμίσεις που προσαρμόζονται εύκολα μέσω του συστήματος NissanConnect. Η μεγαλύτερης και υψηλότερης ανάλυσης οθόνη 9 ιντσών του NissanConnect είναι μια ψηφιακή πύλη για τις ρυθμίσεις της πλοήγησης, της ψυχαγωγίας, αλλά και του οχήματος και είναι συμβατή με το Android Auto® και το Apple CarPlay®, όπου μάλιστα στο τελευταίο έχει ενσωματωθεί και η ασύρματη σύνδεση. Τα πολλαπλά προφίλ χρήστη με ρυθμίσεις μνήμης επιτρέπουν την προσαρμογή της πλοήγησης, της μουσικής και των προτιμήσεων του συστήματος, ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε οδηγού.
Υβριδικά και E-POWER κινητήρια σύνολα
Υποστηρίζοντας τον στόχο της Nissan να επιτύχει 50% “εξηλεκτρισμένες” πωλήσεις στην Ευρώπη έως το 2024, το νέο Nissan Qashqai είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία, αλλά και με το e-POWER, το καινοτόμο και βραβευμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης της Nissan, που αντλεί τεχνολογίες από το πρωτοποριακό ηλεκτρικό όχημα Nissan LEAF. Με εκδόσεις τόσο 2WD όσο και 4WD, καθώς και με το χειροκίνητο 6τάχυτο ή το νέο Xtronic CVT κιβώτιο ταχυτήτων, όπως και με την ηλεκτροκίνηση που φέρνει το εκλεπτυσμένο e-POWER, το Qashqai θα καλύψει στο έπακρο κάθε απαίτηση του υποψήφιου αγοραστή, με την οδηγική απόλαυση να βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε κινητήριας έκδοσης του μοντέλου.
Το υβριδικό σύστημα 12V που διατίθεται στο νέο Qashqai είναι μια πιο προσιτή υβριδική τεχνολογία που παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα στην στάση, γρήγορη επανεκκίνηση και ομαλή επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι [μόνο σε εκδόσεις CVT], με βελτιώσεις τόσο στην οικονομία καυσίμου, όσο και στις τιμές CO2 (-4g / km). Ο θετικός αντίκτυπος της διαχείρισης ενέργειας του υβριδικού συστήματος εντοπίζεται αφενός στις ανταγωνιστικές τιμές του CO2, καθώς και στο γεγονός ότι ο κινητήρας 1,3 λίτρων προσφέρει περισσότερη ισχύ και ροπή από τα βασικά ανταγωνιστικά μοντέλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το υβριδικό σύστημα προσθέτει μόλις 22 κιλά στη συνολική μάζα του οχήματος