Το νέο Astra ήρθε για να δείξει τη μεγάλη πρόοδο της γερμανικής εταιρείας, σε όλους τους τομείς. Η νέα µάσκα και ο ανασχεδιασµός του προφυλακτήρα είναι τα εμφανέστερα νέα χαρακτηριστικά, εξωτερικά. Επίσης, το ανανεωµένο Astra απέκτησε ενεργές γρίλιες στη µάσκα και νέα ποδιά στο χώρο κάτω από τον κινητήρα και το κιβώτιο. Στο εσωτερικό βρίσκεται ο νέος πίνακας οργάνων που συνδέει ιδανικά τις αναλογικές µε τις ψηφιακές ενδείξεις µέσω µιας οθόνης υψηλής ευκρίνειας 8” ανάµεσα στο στροφόµετρο και το ταχύµετρο. Με πολύ προσεγµένη ποιότητα κατασκευής και καλά υλικά να ντύνουν όλη την καµπίνα και πολύ προσεγµένη εργονοµία. Πολύ ικανοποιητική και η ευρυχωρία με τους πίσω επιβάτες να έχουν επαρκή χώρο για να βολέψουν τα πόδια τους και αρκετό αέρα πάνω από το κεφάλι τους. Ικανοποιητικός για τις ανάγκες µιας οικογένειας είναι και ο χώρος αποσκευών που φθάνει τα 370 lt και µπορεί να αυξηθεί έως τα 1.210 lt εάν ρίξεις τα πίσω καθίσµατα.
Η κυριότερη αλλαγή αφορά τον πετρελαιοκινητήρα. Ο παλιός 1.6 ντίζελ έδωσε τη θέση του σε ένα ολοκαίνουργιο αλουµινένιο 3κύλινδρο µοτέρ µε χωρητικότητα 1.496 cc, το οποίο στην ισχυρότερη εκδοχή του που δοκιµάζουµε εδώ, αποδίδει 122 ίππους και 300 Nm. Συνδυάζεται δε µε ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή µε ένα καινούργιο αυτόµατο εννιά σχέσεων, που χαρακτηρίζεται για την υπέροχη λειτουργία του. Στο δρόμο διαπιστώσαμε πολλές αρετές! Ιδανικά κρατήματα, φοβερή επιτάχυνση και όμορφος ήχος λειτουργίας του νέου μοτέρ. Στα μεγάλα ατού φυσικά και η κατανάλωση.
Αναμφισβήτητα το νέο Astra με τον κινητήρα αυτόν ποτελεί µια από τις πιο ολοκληρωµένες προτάσεις της κατηγορίας, µε πλούσιο εξοπλισµό άνεσης-ασφαλείας και ευρύχωρο εσωτερικό. Και µε τιµές που για τον ισχυρό ντίζελ κινητήρα ξεκινούν από τις €21.700 (επίπεδο εξοπλισµού Elegance) για το χειροκίνητο 6άρι και τις €21.850 για το αυτόµατο (έκδοση Edition).