Όταν ξεκινώ την παρουσίαση ενός αυτοκινήτου ή δικύκλου με ενθουσιαστικές περιγραφές και όχι με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για… κελεπούρι! Το μεγάλο Beverly είναι σίγουρα ένα από τα καλύτερα σκούτερ που οδήγησα τα τελευταία χρόνια και αποτελεί κόσμημα για το είδος. Κατ’αρχήν, συναγωνίζεται σε επιδόσεις πολύ μεγαλύτερες και ακριβότερες μοτοσικλέτες, ιδίως στην επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα! Με… μισό γκάζι πιάνεις γρήγορα τα 100 χαω, ενώ ταξιδεύεις άνετα στα 140, αν ο δρόμος είναι σχετικά καλός. Οι στροφές δεν αποτελούν πρόβλημα, ούτε και τα φρένα.
Γενικά, η οδήγησή του προσφέρει μεγάλη απόλαυση στον αναβάτη και είναι πολύ ξεκούραστη. Ο ανεμοθώρακας λειτουργεί άριστα ως προστασία στις υψηλές ταχύτητες ή όταν φυσά αντίθετος άνεμος. Η εξήγηση για αυτές τις αρετές δεν συνιστά γρίφο, όταν μιλάμε για μια ιστορική εταιρεία του χώρου, αυτή που δημιούργησε τη θρυλική και πάντα περιζήτητη Vespa!
Το Piaggio Beverly, από το 2001 που κυκλοφόρησε, έφερε την επανάσταση στην αγορά των σκούτερ μεσαίου κυβισμού, παρουσιάζοντας έναν νέο τύπο δίτροχου με ελκυστικό σχεδιασμό, υψηλές επιδόσεις και εξαιρετική ασφάλεια, όχι μόνο χάρη στους τροχούς μεγάλης διαμέτρου αλλά και στο πλαίσιο τύπου μοτοσυκλέτας που διαθέτει.
Διαρκής εκσυγχρονισμός
Η εμπορική επιτυχία του Beverly συνοδευόταν πάντα από συνεχείς βελτιώσεις, οι οποίες το κράτησαν στην κορυφή των πωλήσεων στην κατηγορία του, αλλά κυρίως στην κορυφή των προτιμήσεων των πιο απαιτητικών χρηστών σε μητροπολιτικές περιοχές. Με το Beverly η Piaggio ολοκληρώνει την προσφορά της στην κατηγορία των σκούτερ με μεγάλους τροχούς, απαντώντας σε κάθε ανάγκη καθημερινής μετακίνησης. Η οικογένεια Beverly αντιπροσωπεύει, λοιπόν, την άφιξη στα σκούτερ Piaggio με μεγάλους τροχούς, μεγαλύτερου κυβισμού.
Το Beverly 350 Tourer διατίθεται με τον σύγχρονο υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 330 κ.εκ., 4-χρονο, 4-βάλβιδο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, κορυφαίο τεχνολογικό επίτευγμα του Piaggio Group στους κινητήρες σκούτερ. Ένας κινητήρας που σχεδιάστηκε για να παρέχει επιδόσεις συγκρίσιμες με εκείνες ενός κινητήρα 400 κ.εκ., αλλά με τις συμπαγείς διαστάσεις και το μειωμένο βάρος ενός κινητήρα 300 κ.εκ. Είναι ο μοναδικός στην κατηγορία που χρησιμοποιεί αυτόματο φυγοκεντρικό πολύδισκο υγρό συμπλέκτη, που εξασφαλίζει διαχρονικά καλύτερες και πιο σταθερές επιδόσεις.
Επιδόσεις και εξοπλισμός
Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές συγκριτικά με την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου: μέγιστη ισχύς 30.2 hp στις 8,250 rpm και μέγιστη ροπή 3 kg.m στις 6,250 rpm. Το εξαιρετικά αποτελεσματικό πλαίσιο αποτελεί εγγύηση ευελιξίας, απόδοσης και μέγιστης οδηγικής απόλαυσης.
Όπως όλη η γκάμα Beverly, η έκδοση Tourer διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό: σύστημα πέδησης ABS και έλεγχος πρόσφυσης ASR, τηλεχειριστήριο για το άνοιγμα της σέλας που παράλληλα ενεργοποιεί τα φλας για αναγνώριση του οχήματος από απόσταση (λειτουργία “Bike Finder”), θύρα USB στο ντουλαπάκι, χρήσιμη για τη φόρτιση συσκευών. Διαθέτει επίσης πίνακα οργάνων με οθόνη LCD με λυχνίες για τα συστήματα ABS και ASR (το τελευταίο μπορεί να απενεργοποιηθεί από το κατάλληλο κουμπί στο τιμόνι).
Το Piaggio Beverly 350 Tourer, η νέα ναυαρχίδα της σειράς Beverly, ξεχωρίζει για τον επιπλέον λειτουργικό και τεχνολογικό εξοπλισμό: σπορ φιμέ παρμπρίζ και μεγάλο βαλιτσάκι 36 λίτρων στο χρώμα του οχήματος, με πλάτη συνεπιβάτη στο ίδιο χρώμα με τη σέλα.
Χρήστος Φωτιάδης