Την είδηση ότι η δημοτική Αρχή προτίθεται να προχωρήσει το καλοκαίρι στην ανακατασκευή της πλατείας της Άνοιξης, ανακοίνωσε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Αλέξανδρος Κουκάς, κατά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου της Κοινότητας Άνοιξης, την Παρασκευή 9 Μαΐου.
Κατά τη συνεδρίαση, στην οποία έδωσαν επίσης το «παρών» ο πρώην δήμαρχος Γιάννης Καλαφατέλης, ο πρώην αντιδήμαρχος Γιάννης Φωτάκης, ο επικεφαλής του «Εύπολις» Κωστής Κουριδάκης και τρεις εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου Διονύσου (Ν. Πίλτσης, Λ. Λυγήρου, Ε. Γαλαίου) συζητήθηκε το υπόμνημα με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που πρότεινε η διευρυμένη επιτροπή διαβούλευσης που είχε συσταθεί προκειμένου να βρεθούν λύσεις στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της περιοχής.
Κατά την παρέμβασή του, ο πρόεδρος της Κοινότητας Χαράλαμπος Πιπέρης σημείωσε ότι έπρεπε να είχε ήδη γίνει η κυκλοφοριακή μελέτη του έτους 2001 και η οποία είχε επικυρωθεί το έτος 2010 και η οποία μελέτη προβλέπει παρεμβάσεις για την πλατεία της Δημοτικής Κοινότητας Άνοιξης όπως: Μονοδρόμηση της Αθηνών Χαλκίδος και στάθμευση μόνο στη μία πλευρά του δρόμου, προσωρινή στάθμευση δύο θέσεων φαρμακείου στη Λ. Ανοίξεως Σταμάτας, μερική στάθμευση στην Αγίου Αθανασίου, δημιουργία διάβασης όπου κρίνεται απαραίτητο, δημιουργία χώρων στάθμευσης κ.α.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Διονύσου ζήτησε από την επιτροπή να εξεταστούν με προσοχή όλες οι προτάσεις που έχει καταθέσει και να ενσωματωθούν στις τελικές αποφάσεις ώστε να εξυπηρετηθούν τα καταστήματα και οι πελάτες τους.
Ο συντονιστής της επιτροπής Κωστής Κουριδάκης έκανε λόγο για ένα σύνθετο έργο που πρέπει να αντιμετωπιστεί με σοβαρότητα και υπευθυνότητα απέναντι στου κατοίκους ενώ έκανε λόγο για φοβικότητα των Διοικήσεων του Δήμου στη λήψη γενναίων αποφάσεων.
Ο ίδιος, σε ανάρτησή του στο facebook παρέθεσε -μεταξύ άλλων- τις προτάσεις που περιλαμβάνει το υπόμνημα της επιτροπής διαβούλευσης:
– Μείωση των συμβαλλόντων δρόμων στην πλατεία
Αυτή η επιλογή είναι κρίσιμη διότι μειώνει τις κινήσεις περιπορείας και τον αριθμό των οχημάτων που επιλέγουν να εισέλθουν στην πλατεία. Αυτό επιτυγχάνεται με την μονοδρόμηση ή ακόμα καλύτερα με την πεζοδρόμηση οδών. Συγκεκριμένα η Βορ. Ηπείρου να μονοδρομηθεί, να γίνει μόνο κάθοδος, η Ι. Μεταξά και η Κ. Παλαμά να πεζοδρομηθούν ή να γίνουν ήπιας διέλευσης με παράλληλη την διερεύνηση δημιουργίας χώρων στάθμευσης σε παρόδια οικόπεδα.
– Χώροι στάθμευσης
Δημιουργία χώρων στάθμευσης πέριξ της πλατείας σε ιδιωτικά οικόπεδα με την συνεργασία του δήμου και των ιδιοκτητών. Πλήρης απαγόρευση στάθμευσης πάνω στην πλατεία εκτός των σημείων όπου υπάρχουν διαμορφωμένοι χώροι στάθμευσης. Κίνητρα-αντικίνητρα και κατευθύνσεις για την απελευθέρωση και δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης. Εκ περιτροπής στάθμευση στις οδούς που συμβάλλουν στην πλατεία εφόσον το επιτρέπει το πλάτος τους
– Ρύθμιση της κυκλοφορίας στις οδούς πέριξ της πλατείας
Είναι απαραίτητο να εξετάσουμε την ρύθμιση της κυκλοφορίας γύρω από τα σχολεία και την εκκλησία και εκτροπή των οχημάτων που συμβάλλουν στην πλατεία από τις περιμετρικές οδούς με μονοδρομήσεις και αντιδρομήσεις χωρίς παράλληλα να επιβαρύνουμε υπέρμετρα άλλες.
Ειδήσεις από τον Διόνυσο στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook