Μεγάλη ήταν η συμμετοχή των πελατών των καταστημάτων Praktiker στην ανάδειξη των Great Service Stores της εταιρίας, στα πλαίσια εσωτερικού διαγωνισμού εξυπηρέτησης, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώθηκε πρόσφατα στα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη την Ελλάδα. Πάνω από 25.000 πελάτες των Praktiker συμπλήρωσαν τα σχετικά ερωτηματολόγια και επιβράβευσαν τα τρία καταστήματα που τους πρόσφεραν κορυφαία εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών: η Θεσσαλονίκη (κατηγορία μεγάλων καταστημάτων), η Μάνδρα (κατηγορία μεσαίων καταστημάτων) και ο Βόλος (κατηγορία μικρών καταστημάτων) κέρδισαν τις εντυπώσεις και τις ψήφους των πελατών.