Στα ίδια ή χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι κινήθηκε η εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου 2014 στα περισσότερα εμπορικά καταστήματα, ενώ το εκπτωτικό δεκαήμερο δεν φαίνεται να επηρέασε τον συνολικό τζίρο, σύμφωνα με νέα έρευνα της ΕΣΕΕ.
Από την έρευνα της ΕΣΕΕ αναφορικά με τα αποτελέσματα των ενδιάμεσων εκπτώσεων του 2014, προκύπτει ότι συνολικά, η εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου, όσον αφορά τις πωλήσεις των εμπορικών καταστημάτων, κινήθηκε σε ίδια ή χαμηλότερα επίπεδα από την αντίστοιχη περσινή. Το 40,2% των επιχειρήσεων είδε τις φετινές πωλήσεις τη συγκεκριμένη περίοδο αναφοράς να παραμένουν στα ίδια επίπεδα και το 37,2% σε χαμηλότερα. Σε μεγαλύτερο βαθμό πλήττονται οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε πωλήσεις ειδών οικιακού εξοπλισμού όπου το ποσοστό αυτών που εμφάνισαν χαμηλότερες πωλήσεις ανέρχεται στο 47,2%. Το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται και για τις επιχειρήσεις που έχουν έδρα στην επαρχία, όπου το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει στο 44,2% Τέλος μία στις πέντε εμπορικές επιχειρήσεις εμφάνισε αύξηση πωλήσεων την εκπτωτική περίοδο του Νοεμβρίου του 2014 έναντι του 2013.