Νέες δηλώσεις για το ζήτημα της γέφυρας της Βαρυμπόμπης έκανε ο δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος, σημειώνοντας ότι το όλο θέμα έχει πιθανότατα ανακινηθεί ως προοίμιο μιας νέας προσπάθειας επιβολής διοδίων.
«Εμείς που μεγαλώσαμε εδώ και ζούμε εδώ, δεν έχουμε διαπιστώσει κανένα θέμα στατικής ανεπάρκειας της γέφυρας ούτε βέβαια κυκλοφοριακής ανεπάρκειας γιατί και αυτό έχει αναφερθεί ως λόγος για την ενδεχόμενη κατεδάφιση και ανακατασκευή της», σημείωσε αρχικά ο δήμαρχος Κηφισιάς μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Επικοινωνία 94FM και την εκπομπή «Δημοτικές διαπλοκές» των δημοσιογράφων Δημήτρη Δημακόπουλου και Γιώργου Μισιάκα. Πρόσθεσε δε «επειδή όμως δεν είμαστε αυθεντίες, ακούμε τις εκάστοτε δηλώσεις των Υπουργείων και των ειδικών, μόνο που αυτές πρέπει να συνοδευτούν και με στοιχεία».
Υπενθύμισε ότι «το πρώτο τρίμηνο του 2022, το θέμα είχε έρθει πάλι στην επιφάνεια και όλοι είχαμε αντιδράσει σφόδρα και είχε γίνει φανερό ότι δεν υπήρχαν τέτοια στοιχεία».
Τώρα, σύμφωνα με τον δήμαρχο, το θέμα «αναθερμαίνεται με την ίδια αφορμή, δεν θέλω να πω πρόσχημα. Θέλουμε να βαδίσουμε πολύ προσεκτικά και να ζητήσουμε όπως έκανα ήδη, τα στοιχεία. Αν σε ένα εύλογο διάστημα δεν προσκομιστούν τότε θα πρέπει πιο έντονα πάλι η τοπική αυτοδιοίκηση μαζί με την Περιφέρεια και πλήθος φορέων, να βρεθεί στην πρώτη γραμμή».
«Συγκεκριμένα, ο κ. Ταχιάος είπε ότι είναι μεγάλο το πρόβλημα της γέφυρας, πρέπει οπωσδήποτε να ανακατασκευαστεί και προανήγγειλε ότι θα έρθει σε επαφή με τον Δήμο Κηφισιάς και συγκεκριμένα με τον νέο δήμαρχο. Και πράγματι πρέπει να γίνει αυτό. Αλλά αν υπάρχει θέμα στατικότητας δεν πρέπει να το γνωρίσουμε; Θέλω να πιστεύω πως δεν υπάρχει», συμπλήρωσε ο Γ. Θωμάκος.
«Αν δεν υπάρχει ουσία, τότε πιθανότατα αποτελεί προοίμιο μιας νέας προσπάθειας για επαναφορά και επιβολή τελικά των διοδίων. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου είχε ξεκάθαρα δηλώσει τους πρώτους μήνες του 2022 και σε εμένα, ότι το βάζουμε στην άκρη μέχρι τις εκλογές. Άρα δυστυχώς, αυτή η σύμβαση (από το 2007) του Ελληνικού Δημοσίου με τη Νέα Οδό ασφαλώς είναι σε ισχύ και ασφαλώς κάποιοι με τα δίκια τους -αφού έχουν σύμβαση στα χέρια τους- ζητούν την εφαρμογή της.
Δεν έχουμε ξεμπερδέψει και πρέπει η Πολιτεία να βρει έναν τρόπο να μην μπουν τα διόδια εδώ και οι όποιες υποχρεώσεις έχουν προκύψει από αυτή τη σύμβαση να καλυφθούν με άλλο τρόπο. Γιατί και στο κάτω – κάτω, εδώ δεν έχουν γίνει τα έργα οδοποιίας από τη Νέα Οδό, ούτε καν οι παράδρομοι της Εθνικής Οδού, που ήταν και όρος της σύμβασης.
Η μια ανησυχία αφορά ότι μπορεί να υποκρύπτονται διόδια. Η δεύτερη είναι, ότι αν η γέφυρα έστω και τμηματικά αποξηλώνεται και ανακατασκευάζεται, το σχέδιο προβλέπει διοχέτευση όλης της τεράστιας κυκλοφορίας της Εθνικής Οδού από βορρά προς νότο, μέσα από τη συνοικία των Αδαμών με κατασκευή roundabout, νέο φωτεινό σηματοδότη στην αναστροφή και έξοδο προς Εθνική Οδό, χιλιάδες αυτοκίνητα που θα εξαπλασιάσουν την κίνηση μέσα στη συνοικία, καταστρέφοντας κοινόχρηστο χώρο πρασίνου και υποβαθμίζοντάς την δραματικά».
Αναφερόμενος στη «συνέχεια του αγώνα», ο Γιώργος Θωμάκος τόνισε: «Εξυπακούεται, παρά το ότι είμαι απερχόμενος δήμαρχος, ότι δεν θα μπορούσα να μην αντιδράσω και να μη στείλω αυτή την επιστολή στο Υπουργείο. Όλοι πιστεύουμε ότι από 1η Ιανουαρίου η σκυτάλη αυτή θα περάσει υπεύθυνα, ευσυνείδητα και αγωνιστικά στις νέες διοικήσεις. Εμείς θα είμαστε συμπαραστάτες και πάντοτε αρωγοί, με όποια δύναμη διαθέτουμε. Ελπίζω και πιστεύω ότι αυτός ο αγώνας θα δίνεται πάντα ενιαία και με συνοχή», κατέληξε ο δήμαρχος Κηφισιάς.
Ειδήσεις από τη Κηφισιά – Νέα Ερυθραία – Εκάλη στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter