Αγωγή, μεταξύ των άλλων και για πλαστοπροσωπία, κατά της αλυσίδας «Forever 21» κατέθεσε η διάσημη pop τραγουδίστρια Αριάνα Γκράντε, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία χρησιμοποίησε ένα μοντέλο «σωσία» της σε διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά και φωτογραφίες και video της ίδιας χωρίς να έχει δώσει την συγκατάθεση της. Σύμφωνα με το περιοδικό «Forbes» η αποζημίωση που ζητά είναι 10 εκατ. δολάρια.
Η Αριάνα Γκράντε και η «Forever 21» είχαν συζητήσει το 2018 για πιθανή συνεργασία, όμως, όπως αναφέρεται στην αγωγή που κατατέθηκε στο ομοσπονδιακό δικαστήριο της Καλιφόρνια, δεν επετεύχθη συμφωνία καθώς «τα ποσά που η “Forever 21” προσφέρθηκε να πληρώσει για το δικαίωμα χρήσης του ονόματος και της εικόνας της κ. Γκράντε κρίθηκαν ανεπαρκή για έναν καλλιτέχνη τέτοιου επιπέδου». «Αντί να πληρώσουν για το δικαίωμα όπως απαιτεί ο νόμος, οι κατηγορούμενοι απλά το έκλεψαν», συνεχίζει η καταγγελία. Η επίμαχη καμπάνια έγινε κυρίως τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2019, πριν από την κυκλοφορία του δίσκου της Αριάνα Γκράντε «Thank you, Next».
Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, η αντίδραση της Αριάνα Γκράντε ήρθε σε αυτό το χρονικό σημείο ενδεχομένως λόγω των πληροφοριών που θέλουν την «Forever 21» ένα βήμα πριν την χρεοκοπία και το «λουκέτο» σε πάνω από 800 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και ένα στην Αθήνα. Χαρακτηριστικό την καθοδικής πορείας της εταιρείας που πρωταγωνιστούσε τα τελευταία χρόνια, είναι ότι τον Ιούλιο το «Forbes» αφαίρεσε απο την λίστα των δισεκατομμυριούχων το ζευγάρι των ιδρυτών της, τους κορεατικής καταγωγής Do Won Chang και Jin Sook Chang. Από τα 5,9 δισ. δολάρια που υπολογίζονταν η περιουσία τους το 2015, σήμερα προσδιορίζεται κάτω από 800 εκατομμύρια.
Η αγωγή της τραγουδίστριας δεν αποκλείεται να επισπεύσει τις διαδικασίες, καθώς η εταιρεία δεν κατάφερε να επιτύχει ρύθμιση του χρέους της. Όπως αναφέρει το CNBC, ενδεχόμενο «λουκέτο» της «Forever 21», πέρα από τους 30.000 και πλέον εργαζόμενους της παγκοσμίως, θα επηρέαζε και το real estate στην Αμερική, καθώς κάθε κατάστημα είναι της τάξης των 35.000 τ.μ.. Σύμφωνα με πληροφορίες του ελληνικού News24/7.gr «αυτός ήταν και ο λόγος (σ.σ. η μη εύρεση τόσο μεγάλων χώρων στα Mall και άλλα εμπορικά σημεία) για τον οποίο η αλυσίδα παραμένει μέχρι σήμερα με ένα κατάστημα στην οδό Ερμού, παρά την θετική πορεία στην χώρα μας».