Ο ενδιαφερόμενος θα έχει τη δυνατότητα είτε να προσέρχεται στις Δημόσιες Υπηρεσίες Απασχόλησης του ΟΑΕΔ που εδρεύουν στους Δήμους της περιοχής παρέμβασης και θα έχουν ενημερωθεί για τις δράσεις της ΑΣ, και στη συνέχεια, θα παραπέμπεται στους εξειδικευμένους επαγγελματικούς συμβούλους της ΑΣ και στο πλαίσιο της εξατομικευμένης προσέγγισης, θα αναπτυχθεί ένα πλέγμα συνεργασίας με τον κάθε ενδιαφερόμενο, έτσι ώστε να γίνεται η διάγνωση των αναγκών του ως προς:
α) τις ιδιαίτερες ανάγκες του για κοινωνική και ψυχολογική υποστήριξη,
β) τις ιδιαίτερες ανάγκες του σε κατάρτιση, με βάση το επίπεδο των γνώσεών του και την προηγούμενη επαγγελματική του εμπειρία,
γ) τις ιδιαίτερες ικανότητες που μπορεί να αναπτύξει, ώστε να οδηγηθεί σε συγκεκριμένο επάγγελμα.
Μεθοδολογία Υποδοχής
Η πρώτη προσέγγιση – επαφή των δυνητικών ωφελουμένων με την Α.Σ θα γίνει μέσω:
• Τηλεφώνου
• μέσων κοινωνικής δικτύωσης
• επί τόπου επίσκεψη του ενδιαφερόμενου
Α1.Τηλεφωνική Υποδοχή
Με την λήψη της κλήσης από το τηλεφωνικό κέντρο της ΑΣ αυτή θα δρομολογηθεί σε κάποιον σύμβουλο επιλογής. Ο Σύμβουλος Επιλογής θα:
• σημειώσει την κλήση
• καταγράψει τα στοιχεία του καλούντος και κάποιες βασικές πληροφορίες για το αίτημα, τις προσδοκίες και τις ερωτήσεις του ενδιαφερομένου
• επιδιώξει να κανονίσει ένα ραντεβού αμέσως ή μέσα σε ένα γρήγορο χρονικό διάστημα για μια ατομική συνέντευξη
• σημειώσει τυχόν ερωτήσεις που δεν μπορούν να απαντηθούν άμεσα και θα δεσμευθεί να τηλεφωνήσει πίσω για να δώσει τις απαραίτητες διευκρινήσεις εντός 24ωρών
Κατά την πρώτη αυτή επαφή στόχος είναι ο ενδιαφερόμενος να λάβει τις πρώτες πληροφορίες και να παρακινηθεί σ’ ένα ραντεβού με έναν σύμβουλο επιλογής.