Την άμεση ρύθμιση των φαναριών στη διασταύρωση των οδών Φραγκοκκλησιάς και Αμαρουσίου – Χαλανδρίου, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Πολύδροσο ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής περιόδου την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου, ζητά από την Τροχαία ο τοπικός σύλλογος. Συγκεκριμένα, με ηλεκτρονική επιστολή προς τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής & Τμήμα Τροχαίας Κηφισιάς με κοινοποίηση στον δήμαρχο Αμαρουσίου, τους αρμοδίους αντιδημάρχους και τη Τεχνική Υπηρεσία, ο σύλλογος Πολυδρόσου αναφέρει τα εξής:
«Αξιότιμοι,
Σύμφωνα με προφορική πληροφόρηση την περασμένη Δευτέρα 26 Αυγούστου της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αμαρουσίου (αρμοδία υπάλληλος κ. Κρεκούζου) οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή του Πολυδρόσου δυστυχώς δεν μπορούν να ολοκληρωθούν όπως προβλέπονται στο ΦΕΚ έγκρισης τους..
Για την μονοδρόμηση της οδού Φραγκοκκλησιάς από Σάμου προς Λεωφόρο Κηφισίας απαιτείται η ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών στη διασταύρωση Φραγκοκκλησιάς και Αμαρουσίου – Χαλανδρίου. Για την υλοποίηση απαιτείται η έγκριση της Τροχαίας Αττικής, η οποία μέχρι σήμερα 14 μήνες μετά την έκδοση του ΦΕΚ, για γραφειοκρατικούς λόγους συναρμοδιοτήτων δεν έχει εξασφαλιστεί… Ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής περιόδου την 11η Σεπτεμβρίου 2019, παρακαλούμε για την έκδοση της έγκρισης ρύθμισης των φωτεινών σηματοδοτών στη διασταύρωση Φραγκοκκλησιάς και Αμαρουσίου – Χαλανδρίου, ώστε να ολοκληρωθούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή του Πολυδρόσου Αμαρουσίου».
Την ίδια στιγμή, ο σύλλογος επισημαίνει ότι για τα υπόλοιπα τρία σημεία (η μονοδρόμηση της οδού Καψαλά από τον παράδρομο της Αττικής Οδού και μέχρι την οδό Μεσογείων, η αντιδρόμηση της οδού Αιγιαλείας από την οδό Επιδαύρου και μέχρι την οδό Παραδείσου και καθορισμός της προτεραιότητας της οδού Κ. Καραμανλή (νότιος παράδρομος της ΑΟ) έναντι όλων των οδών που συναντά από την Αμαρουσίου- Χαλανδρίου έως την οδό Κορυτσάς) που δεν έχουν εφαρμοστεί οι ρυθμίσεις που προβλέπονται από το σχετικό ΦΕΚ, «αναμένεται η επιστροφή από τη καλοκαιρινή άδεια του ενός και μόνου αρμοδίου υπάλληλου του Δήμου για να υλοποιηθούν».