ΨΗΦΙΣΜΑ
Σε μια περίοδο που οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι και οι μικρές επιχειρήσεις πλήττονται από την πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, του ΔΝΤ, της ΕΕ και «των συμμάχων» τους (μείωση μισθών, συντάξεων και επιδομάτων, μαζικές απολύσεις ανεργία, αύξηση φορολογίας, ακρίβεια κ.τ.λ.) και ενώ καταργείται το ήδη υποβαθμισμένο κοινωνικό κράτος (υποχρηματοδότηση, ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια ή ξεπούλημα σε ιδιώτες σε υπηρεσίες στην Παιδεία, την Υγεία, την Πρόνοια κ.ά. κοινωνικές παροχές), επιβάλλονται νέοι κεφαλικοί φόροι με την παραχώρηση και των δημόσιων δρόμων στο ντόπιο και στο πολυεθνικό κεφάλαιο. Στους εργαζόμενους λιτότητα και ανεργία και στο κεφάλαιο νέα προνόμια, νέες φοροαπαλλαγές, νέα κέρδη και νέες παραχωρήσεις δημόσιας περιουσίας (γη, δάση, δρόμοι, παραλίες, ενέργεια, νερό, κρατικές επιχειρήσεις και υπηρεσίες κ.λπ.).
«Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.
Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ. Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·
διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον. Όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.
Αλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον. Ανεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω.»
Κωνσταντίνος Καβάφης
Αρνούμαστε να πληρώσουμε την κρίση τους.
Αρνούμαστε να δεχτούμε την παράνομη παραχώρηση των δημόσιων δρόμων στο διεθνές και ντόπιο κεφάλαιο και στις τράπεζες.
Αρνούμαστε τις μπάρες στους δρόμους και στη ζωή μας.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Αμαρουσίου εκφράζει την αλληλεγγύη και τη στήριξη του στο κίνημα των πολιτών ενάντια στα διόδια και τάσσεται αλληλέγγυο στον αγώνα των νέων Καλλικρατικών Δήμων της επαρχίας ενάντια στα Διόδια. Απαιτούμε από την κυβέρνηση:
● Κατάργηση ΟΛΩΝ των διοδίων
● Να καταργηθούν οι συμβάσεις παραχώρησης των δρόμων που επιβάλει η ΕΕ
● Ασφαλείς δρόμοι χωρίς διόδια για όλους
Συλλογικό κείμενο των κατά τόπους κινήσεων κατά των αυξήσεων







































































































