Συμμετοχή στις κινητοποιήσεις που ήδη έχουν ξεκινήσει ενάντια στις αυξήσεις – φωτιά των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς που τέθηκαν σε ισχύ από την 1η Φεβρουαρίου, δηλώνουν και οι συνδυασμοί του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ και ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ, επιδίδοντας, μάλιστα, σχέδια ψηφίσματος στο προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου, κατά τη συνεδρίαση της Τρίτης 25 Ιανουαρίου.
Τα ψηφίσματα δεν τέθηκαν σε συζήτηση, καθώς τη θεματολογία μονοπώλησε το θέμα των απολυμένων συμβασιούχων του Δήμου, ωστόσο οι συνδυασμοί συνεχίζουν τις αντιδράσεις τους και συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις των τελευταίων ημερών.
Ακολουθούν τα κείμενα που απέστειλαν οι δύο συνδυασμοί με τις θέσεις τους και το κείμενο των δύο ψηφισμάτων που κατατέθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Συνδυασμός ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ
Συμμετοχή στις κινητοποιήσεις κατά των αυξήσεων των εισιτηρίων
«Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 25ης Ιανουαρίου 2011 καταθέσαμε για ψήφιση από το Δ.Σ. Αμαρουσίου πρόταση ψηφίσματος για την κατάργηση των διοδίων και την αποβολή των ιδιωτικών εταιριών από την εκμετάλλευση των δημόσιων δρόμων και την απόδοσή τους δωρεάν στο λαό, σε έκφραση αλληλεγγύης στο πανελλαδικό κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ (την κρίση τους και τα χρέη τους), που αναπτύσσεται σε όλη τη χώρα.
Το Δημοτικό Συμβούλιο με παραίνεση του δήμαρχου κ. Πατούλη ψήφισε αρνητικά και έτσι το ψήφισμά μας (το οποίο σας επισυνάπτουμε) δεν μπήκε για συζήτηση και ψήφιση.
Την Τετάρτη 1-2-2011 από 06:30 έως 08:00 και από 18:30 έως 20:00 μέλη της κίνησής μας έκαναν παρέμβαση – εξόρμηση στο σταθμό ΗΣΑΠ Αμαρουσίου (καλύπτοντας με αυτοκόλλητα τα ακυρωτικά μηχανήματα των εισιτηρίων) μοιράζοντας προκήρυξη των Αντικαπιταλιστικών Κινήσεων Πόλης, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για της αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ και την επικείμενη ιδιωτικοποίησή τους (με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης της τρόικας), διεκδικώντας δωρεάν δημόσιες συγκοινωνίες για όλους τους εργαζόμενους και το λαό».
Ψήφισμα για τις αυξήσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς
«Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αμαρουσίου εκφράζει την αντίθεσή του στις αυξήσεις των εισιτηρίων των μέσων μαζικής μεταφοράς από 1.2.2011.
Η απόφαση αυτή πλήττει τους πιο αδύναμους κατοίκους της πόλης μας, που ήδη έχουν πληγεί από τις περικοπές των εισοδημάτων τους και την ανεργία.
Τάσσεται υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα και της αναβάθμισης των μέσων μαζικής μεταφοράς, που πρέπει να ενισχυθούν, ώστε να διασφαλιστεί σε όλους το δικαίωμα στη μετακίνηση και να υπάρξει ουσιαστική συμβολή στην προστασία του περιβάλλοντος και τη μείωση της ρύπανσης σε όλη την Αττική».








































































































