Το Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων άνοιξε την 1η Νοεμβρίου του 2012, στη θέση ενός παλιού εργαστηρίου επισκευής και συναρμολόγησης τηλεοράσεων, στην Κυψέλη, και ολοκλήρωσε τον πρώτο του κύκλο στα τέλη Ιουνίου: 8 μήνες προβών, προετοιμασιών, παραστάσεων, συναυλιών, συναντήσεων, 8 μήνες εξερεύνησης, αναζήτησης, δοκιμής.
Για 8 μήνες, ο χώρος παρέμεινε -σχεδόν κάθε μέρα- ανοιχτός.
Ανοιχτός στις παραστατικές τέχνες, στο devised theater (Drama Perpetua, Παρθενώνας), στο χοροθέατρο (The Path, Τετραφωνία), στην performance art (The Forest), στο θεατρικό μονόλογο (Kassia), στο σωματικό θέατρο (Χρωματιστό Νερό), στις αφηγήσεις του κοινού (φεστιβάλ «Πες μου μια ιστορία»), στο θεατρικό αναλόγιο (φεστιβάλ αναγνώσεων «Κυψέλες #1»).
Ανοιχτός στους πεζογράφους, στους ποιητές, στους σκηνοθέτες που δέχτηκαν να μιλήσουν για το έργο πάνω στο οποίο δούλευαν, πριν ακόμα το ολοκληρώσουν («Πρόσκληση στο εργαστήρι του δημιουργού», με τους Γ. Τσεμπερόπουλο, Β. Αλεξάκη, Α. Κορτώ, Έ. Λυγίζο, Τ. Πατρίκιο, Στ. Αθανασίου, Γ. Καλαβριανό, Π. Μάρκαρη, Ά. Δανέλλη, Π. Ριβέλλη, Χρ. Χρυσόπουλο, και τη συλλογικότητα της «Εφημερίδας των Συντακτών»).
Ανοιχτός σε μουσικούς που στήνουν γέφυρες ανάμεσα στην αφήγηση και τη σύγχρονη μουσική (ARTefacts ensemble), στον ακουστικό και τον ηλεκτρονικό ήχο (LogOut), στο παραδοσιακό και το λόγιο ρεπερτόριο (Μ. Μαυροειδή, Ειρ. Δερέμπεη & Κ. Κουκλάκης, Γ. Καλούδης, Rebetiko Enfant Gâté, Χ. Τζιφάκης, Β. Γύρα), στην εποχή του Bach και την Αθήνα του σήμερα (Κ. Κτώνα, Σμ. Γρηγοριάδου), στις παραδόσεις δύο χωρών (Κ. Καστοριάδη, Α. Μπάνου, Encardia) ή δύο ηπείρων (L. Bedioui, Flamarabenco, LST Trio).
Ανοιχτός σε φωτογράφους (Α. Σχοινάς, Λ. Τούμπανος, Μ. Μαργαρίτης, Ε. Μουζακίτη), εικαστικούς καλλιτέχνες (V. Çanaku, Γ. Τσόπανος, Π. Πραβήτας), ντοκιμαντερίστες (Χ. Καρακέπελης), που αναζητούν το πρόσωπο της σύγχρονης εποχής.
Ανοιχτός, παρά τις τρομακτικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σήμερα οι πολιτιστικοί χώροι, οι καλλιτεχνικές ομάδες, και όλοι όσοι προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανές τη χαρά και την αξιοπρέπεια της δημιουργίας -ανοιχτός κόντρα στον καιρό, χάριν στον κόσμο που, σιγά σιγά, άρχισε να τον επισκέπτεται και να «επιστρέφει στην Κυψέλη».
«Στην πορεία», μας λένε οι υπεύθυνοι του προγράμματος, «μάθαμε λίγο καλύτερα τι είναι το ΚΕΤ, τι επιθυμούμε να είναι: ένα ποιητικό εργοτάξιο, ένα μικρό μα ζωντανό παρατηρητήριο απ’ όπου μπορούμε να αντικρίσουμε και να αφουγκραστούμε το σήμερα. Με αυτό το σκεπτικό προσαρμόσαμε το καινούργιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα 2013-2014 και σας παραθέτουμε ένα μέρος αυτού».
Το ΚΕΤ θα ανοίξει την καινούργια σεζόν με μια performance κίνησης και λόγου για τη σημερινή Αθήνα, βασισμένη στην τεχνική της «σωματικής μιμικής» (mime corporel), σύγχρονη μορφή παντομίμας που αναπτύχθηκε από τον σπουδαίο Γάλλο θεατράνθρωπο Étienne Decroux. Άννα Ζεβελάκη, Βήματα στην πόλη, 30 Σεπτ. – 29 Οκτ. 2013
(Κύπρου 91Α & Σικίνου 35Α 11364 Κυψέλη).