Η δημοτική Αρχή Βριλησσίων σύμφωνα με τα νέα μέτρα, όπως αυτά ανακοινώθηκαν την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου και τηρώντας με συνέπεια το υγειονομικό πρωτόκολλο, ανακοίνωσε τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου από τις 11 έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2021 «με στόχο την απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών» όπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση.
Διαβάστε: Τρίτο lockdown στην Αττική: Όλα τα μέτρα που ανακοινώθηκαν
Οι υπηρεσίες θα λειτουργούν κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο 213 2050500 και μέσω mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δήμου, info@vrilissia.gr, προκειμένου οι δημότες να υποβάλλουν τα αιτήματά τους. Σε ειδικές και επείγουσες περιπτώσεις, όπου απαιτείται φυσική παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται μετά από τηλεφωνική συνεννόηση και ραντεβού.
Επίσης και με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Σισμανογλείου 9, τηλ. 213.20.14.400 – 405, fax 213.20.14.410 και Αθανασίου Διάκου 14, τηλ. 210.81.03.022, d.vrilission-p@kep.gov.gr).
Εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ παρέχεται στους δημότες και μέσω της εφαρμογής MykepLive κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet στο www.gov.gr
Η έκδοση πιστοποιητικών συνεχίζεται κανονικά μέσω της πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών στην ιστοσελίδα του Δήμου www.vrilissia.gr – https://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv.
Στη διάθεση των πολιτών παραμένει η υπηρεσία «Γραμμή του Δημότη» για καταγραφή αιτημάτων στο 211 103 2323 (αστική χρέωση). Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30 – 21:00 και το Σάββατο από 08:30 – 17:00.
Διαβάστε: Δωρεάν covid test την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου στην Πλατεία Αναλήψεως