Νέα όψη στα δύο Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του Δήμου, καθώς βρίσκονται σε διαδικασία αναβάθμισης προκειμένου να μπορούν να προσφέρουν πιο ποιοτικές υπηρεσίες προς τους πολίτες, ανταποκρινόμενα στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας, όπως επισημαίνει η δημοτική Αρχή.
Η διοίκηση του Δήμου ενημερώνει ότι οι παρεμβάσεις, που αυτές τις ημέρες ολοκληρώνονται, περιλαμβάνουν την πλήρη ανακαίνιση των κτιριακών υποδομών των δύο ΚΕΠ βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών αλλά και την αναβάθμιση του υλικοτεχνικού τους εξοπλισμού.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, πραγματοποιήθηκαν παρεμβάσεις, όπως: αναβάθμιση και αντικατάσταση ηλεκτρονικών υπολογιστών, προμήθεια και αναβάθμιση εκτυπωτών, προμήθεια νέων τάμπλετ και εγκατάσταση συστήματος ηλεκτρονικής προτεραιότητας εξυπηρετούμενων.
Τα ΚΕΠ του Δήμου Βριλησσίων χάρη στην ψηφιακή αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους, παρέχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης τόσο με φυσική παρουσία, όσο και με βιντεοκλήση, ενώ λαμβάνουν και ψηφιακές αιτήσεις.
Οι παρεμβάσεις χρηματοδοτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ», σύμφωνα με το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Next Generation EU, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Το συνολικό ύψους του ποσού για τον Δήμο Βριλησσίων έφτασε τις 111.000 ευρώ.
Γ. Πισιμίσης: «Ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες»
Ο δήμαρχος Γιάννης Πισιμίσης δήλωσε:
«Με τις συγκεκριμένες παρεμβάσεις τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Βριλησσίων διευρύνουν και αναβαθμίζουν τη λειτουργία τους, παρέχοντας στους συμπολίτες μας ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες».