Το 1ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Γυμναστικής του Δήμου διοργανώνει την Παρασκευή 15 και το Σάββατο 16 Ιουνίου ο Αθλητικός, Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Χαλανδρίου «Ευριπίδης» και ο Αθλητικός Όμιλος «Αθλοκίνηση» Χαλανδρίου.
Ώρα έναρξης και τις δύο ημέρες είναι στις 18:00 ενώ θα λάβουν μέρος 1.200 αθλούμενοι από 30 φορείς αθλητισμού. Την εκδήλωση θα τιμήσουν με την παρουσία τους Έλληνες Ολυμπιονίκες.
Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στο αθλητικό κέντρο «Ν. Πέρκιζας» στο Γήπεδο ποδοσφαίρου επί της οδού Λ. Πεντέλης 150 Δήμου Χαλανδρίου (στην έξοδο αρ. 12 της Αττικής Οδού).








































































































