Παράλληλα, τις διαμαρτυρίες τους εξέφρασαν τα μέλη του συλλόγου και για την κατάσταση των οδοστρωμάτων στους δρόμους της περιοχής, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «όλοι οι δρόμοι είναι απροσπέλαστοι, με πάρα πολλές λακκούβες». Τέλος, οι κάτοικοι υπογράμμισαν και την έλλειψη λεωφορειακής γραμμής -δημοτικής ή του ΟΑΣΑ- που να εξυπηρετεί το εσωτερικό της περιοχής. «Υπάρχει ένα σημαντικό κομμάτι που δεν εξυπηρετείται καθόλου από τη συγκοινωνία», σημειώνει ο κ. Δαλαβίκας, υποστηρίζοντας ότι για τους κατοίκους αυτής της περιοχής δεν υπάρχει άλλος τρόπος μετακίνησης εκτός από το αυτοκίνητο.
Καταλήγοντας, τα μέλη του συλλόγου έκαναν λόγο για «συνολικές ελλείψεις σε έργα υποδομής και όχι πολυτελείας», υποστηρίζοντας ότι η απάντηση της δημοτικής αρχής στα αιτήματά τους είναι η έλλειψη των απαιτουμένων χρημάτων, καθώς και ότι γίνεται προσπάθεια διεκδίκησης χρηματοδοτήσεων από άλλους φορείς για την υλοποίηση έργων.
«Δεν θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί εξαρχής η υλοποίηση των έργων υποδομής;», αναρωτιούνται οι κάτοικοι, παρατηρώντας ότι «δεν μπορεί σε άλλες περιοχές του Χαλανδρίου να διατίθενται τεράστια ποσά για εξωραϊσμό, ενώ στο Πάτημα Ι να μη δίνονται ούτε για τα βασικά».
«Προβλήματα νεόδμητης περιοχής»
Απαντήσεις στα παραπάνω ανέλαβε να δώσει ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Μύρων Ανδριανάκης. Όπως είπε στην «Α» ο κ. Ανδριανάκης, αναφορικά με τη διαμόρφωση των ελεύθερων χώρων «έχουμε ήδη προγραμματίσει τη διαμόρφωση ενός χώρου 200 τ.μ. για το τρέχον έτος με ίδιους πόρους, ενώ διεκδικούμε χρηματοδότηση από το πρόγραμμα “Πράσινη Ζωή” για τη διαμόρφωση ενός ακόμα χώρου, του οικοδομικού τετραγώνου 1170». Όσο για την κατασκευή Λυκείου, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών υπάρχει πρόβλεψη για ανέγερση σχολικής μονάδας στο οικόπεδο «Ανδροβιτσανέα» (στη συμβολή των οδών Τρίτση και Σητείας) μόλις αυτό ενταχθεί στο Σχέδιο Πόλης. «Βρισκόμαστε ήδη στην υπογραφή της πράξης εφαρμογής για την ιδιοκτησία αυτή».
Για την υλοποίηση της β’ φάσης των αντιπλημμυρικών έργων στην περιοχή του Αγίου Αντωνίου, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών τόνισε ότι «έχει γίνει η σχετική πρόταση της Νομαρχίας προς την Περιφέρεια και αναμένουμε την πλήρη ένταξη του έργου στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ)», κάτι που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης αναμένεται μέσα στο 2010.
Αναφορικά με τα κυκλοφοριακά ζητήματα, ο κ. Ανδριανάκης επισημαίνει ότι η διάταξη της κυκλοφοριακής ροής έχει προβλεφθεί στο σχέδιο της κυκλοφοριακής μελέτης, ενώ η διάταξη της Λεωφόρου Ηρακλείτου είναι ευθύνη του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ). «Εμείς, επί της διατάξεως του δρόμου δεν μπορούμε να παρέμβουμε, καθώς είναι κατασκευασμένος από το υπουργείο». Όσο για τον ανεπαρκή φωτισμό, σημείωσε ότι θα εξεταστεί η ενίσχυσή του.
Επιπρόσθετα, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών αναφέρθηκε στην κατάσταση των οδοστρωμάτων, σημειώνοντας ότι «όντως είναι κακή, αλλά αυτό είναι φυσικό καθώς η περιοχή δομείται συνεχώς και οι δρόμοι “κόβονται” από όλους τους οργανισμούς κοινής ωφέλειας», ενώ δεσμεύτηκε ότι «σταδιακά θα προχωρήσουμε στην τελική διάταξη οδόστρωσης των δρόμων». Τέλος, για το θέμα της συγκοινωνίας, επεσήμανε ότι «μόλις ολοκληρωθούν τα έργα στην οδό Αγίου Αντωνίου, θα εξεταστεί η αναδιάταξη των δρομολογίων των λεωφορείων». Ωστόσο, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών σημείωσε ότι «το Πάτημα Ι είναι μια νέα περιοχή, που αναπτύσσεται και δομείται συνεχώς, και είναι φυσικό να μην έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα υποδομής, κάτι που θα γίνει σταδιακά».