Διαφωνίες από τη μειοψηφία
Ως «εισπρακτικό» χαρακτήρισε το μέτρο η επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος μειοψηφίας ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ Λούλα Καρατζά, υποστηρίζοντας ότι αυτό θα αποβεί σε βάρος των ασθενέστερων στρωμάτων του Δήμου. Παράλληλα, η κ. Καρατζά αναρωτήθηκε πώς ενώ μέχρι σήμερα η δημοτική αστυνομία δεν ήταν σε θέση να ελέγξει το παράνομο παρκάρισμα, θα μπορέσει να εποπτεύσει το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης.
Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της παράταξης της μείζονος μειοψηφίας ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΦΙΛΙΚΗ ΠΟΛΗ Στάθης Ανδερόπουλος τόνισε την ανάγκη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού για το θέμα του κυκλοφοριακού, που θα περιλαμβάνει τη δημιουργία υπόγειου parking, την έλευση του Μετρό στο κέντρο της πόλης και το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης. «Είμαστε η χώρα του πρόχειρου», σημείωσε ο κ. Ανδρεόπουλος, υποστηρίζοντας ότι «η διοίκηση διανύει τον Τιτανικό της σε θέματα υποδομής».
Για μια «επιχείρηση οικονομικής αφαίμαξης» μεγάλου τμήματος των Χαλανδραίων έκανε λόγο ο εκπρόσωπος της παράταξης της ελάσσονος μειοψηφίας ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Κώστας Ευθυμίου, ο οποίος αντιπρότεινε την οριοθέτηση δωρεάν χώρων στάθμευσης με την αντίστοιχη αστυνόμευση. «Χρησιμοποιούνται ως πολιορκητικός κριός τα προβλήματα που εμπορικού κόσμου», σημείωσε ο ίδιος, τονίζοντας παράλληλα την έλλειψη των υπόλοιπων υποδομών που θα μπορούσαν να στηρίξουν τη λειτουργία ενός τέτοιου μέτρου.
Διίστανται οι απόψεις φορέων και κατοίκων
Όσον αφορά στους παριστάμενους φορείς, υπέρ του μέτρου τοποθετήθηκαν στην πλειονότητά τους οι εκπρόσωποι του εμπορικού κόσμου, μεταξύ των οποίων και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Χαλανδρίου «Φλύα» Γιώργος Ασημακόπουλος, ζητώντας ωστόσο τη σταδιακή εφαρμογή του, καθώς και τη μείωση του τιμολογίου. Θετική εμφανίστηκε και η πρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος και Ρεματιάς Νένα Ρήγα, υπό την προϋπόθεση ότι θα τηρηθεί το Προεδρικό Διάταγμα 659/Δ για την προστασία της Ρεματιάς.
Σκεπτικοί ως προς τη δυνατότητα υλοποίησης της ελεγχόμενης στάθμευσης, χωρίς τη δημιουργία άλλων υποδομών, όπως ενίσχυση της συγκοινωνίας και δημιουργία ποδηλατοδρόμων εμφανίστηκαν εκπρόσωποι συλλόγων κατοίκων, ενώ δεν έλειψαν και οι απόψεις που υποστήριξαν ότι πρόκειται για διπλή πληρωμή της ίδιας υπηρεσίας, αφού ήδη καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας και στάθμευσης.
Τέλος, τη διαβεβαίωση για την ένταξη του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης σε ένα γενικότερο πλαίσιο παρεμβάσεων, στην κατεύθυνση της επίλυσης του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης, έδωσε ο δήμαρχος Χαλανδρίου Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος. Ο κ. Ζαφειρόπουλος ενημέρωσε ότι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται η ενίσχυση του σώματος της Δημοτικής Αστυνομίας με 20 επιπλέον αστυνομικούς, γεγονός που θα διευκολύνει την επόπτευση του συστήματος, όπως υποστήριξε. «Μια πόλη δομημένη εδώ και δεκαετίες έχει ιδιαίτερα προβλήματα και ο εκάστοτε δήμαρχος βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση», σημείωσε καταλήγοντας ο κ. Ζαφειρόπουλος.
Αρετή Κοτσολάκου