Στο ίδιο μήκος κύματος, και ο πρόεδρος του Εξωραϊστικού και Πολιτιστικού Συλλόγου «Αντώνης Σαμαράκης» Κώστας Λουρόπουλος σημειώνει, επίσης, την αναγκαιότητα σύνδεσης του κέντρου της πόλης με τους σταθμούς του Μετρό και του Προαστιακού, ενώ δεν παραλείπει να τονίσει την αραιή συχνότητα και την ασυνέπεια των δρομολογίων της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα μικρά στενά του Χαλανδρίου δεν επιτρέπουν τη διέλευση των μεγάλων λεωφορείων του ΟΑΣΑ, κενό που όπως λέει, θα έπρεπε να καλύπτεται από τη Δημοτική Συγκοινωνία.
«Καλύτερη γεωγραφική κάλυψη»
Τέλος, την ανάγκη καλύτερης εξυπηρέτησης της περιοχής του Πατήματος θέτει στο επίκεντρο η πρόεδρος του Συλλόγου «Αναγέννηση» Πατήματος Ελένη Τσελεμπίδου.
«Η Δημοτική Συγκοινωνία δεν εξυπηρετεί το Πάτημα», σημειώνει χαρακτηριστικά, εκτιμώντας ότι «θα μπορούσαν τα δρομολόγια να καλύπτουν το εσωτερικό της περιοχής». Η ίδια δηλώνει «μη ικανοποιημένη» από τη γενικότερη συγκοινωνιακή κάλυψη της περιοχής:
«Τα Σαββατοκύριακα μπορεί και να περιμένεις ακόμα και δύο ώρες ακόμα και για λεωφορεία του ΟΑΣΑ» λέει χαρακτηριστικά.
Παράπονα, όμως, για ελλιπή συγκοινωνιακή κάλυψη εκφράζουν και κάτοικοι του Κάτω Χαλανδρίου. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας μας στην περιοχή, το τμήμα που «ορίζεται» από τους δύο μεγάλους οδικούς άξονες, την οδό Παπανικολή και τη Λεωφόρο Μεσογείων, εξυπηρετείται από τη Γραμμή Γ της δημοτικής συγκοινωνίας και τη γραμμή 404 του ΟΑΣΑ, που πραγματοποιεί το δρομολόγιο Σταθμός Εθνικής Άμυνας – Σταθμός Χαλανδρίου.
Ωστόσο, οι κάτοικοι διαμαρτύρονται για την αραιή συχνότητα και των δύο δρομολογίων, με αποτέλεσμα, όπως λένε, να αναγκάζονται να περπατούν είτε ως τον σταθμό του Μετρό «Νομισματοκοπείο», επί της Μεσογείων, είτε ως την Παπανικολή, προκειμένου να πάρουν κάποιο από τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ που διέρχονται από εκεί.
«Aναδιοργανώnουμε τη συγκοινωνία»
Απαντώντας στα παραπάνω, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών συμφωνεί στο γεγονός ότι προτεραιότητα για τη βελτίωση της συγκοινωνίας της πόλης συνιστά η άμεση σύνδεση των σταθμών του Μετρό με το κέντρο, κάτι που άλλωστε αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της παράταξής του.
Παράλληλα, ενημερώνει ότι σχεδιάζεται αναδιοργάνωση της Δημοτικής Συγκοινωνίας, η οποία θα λάβει υπόψη τις υφιστάμενες συνθήκες -την ύπαρξη δηλαδή των σταθμών του Μετρό και του Προαστιακού-, και η οποία θα γίνει σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ. Όσο για την πυκνότητα των δρομολογίων ο Π. Βάσιος σημειώνει ότι «η φιλοσοφία της Δημοτικής Συγκοινωνίας είναι η αλληλοσυμπλήρωση με τη συγκοινωνία του ΟΑΣΑ».
Καταλήγοντας, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών υπογραμμίζει ότι στόχος και προσπάθεια της διοίκησης είναι να είναι τακτικά τα δρομολόγια, καθώς και να εξυπηρετούνται όσο το δυνατόν καλύτερα όλοι οι δημότες, σε όλες τις περιοχές της πόλης.