Δεν καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες του Δήμου, η Δημοτική Συγκοινωνία του Χαλανδρίου και αυτό παρά τη λειτουργία τριών διαφορετικών γραμμών, υποστηρίζουν κάτοικοι αλλά και συλλογικοί φορείς της πόλης.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, η συγκοινωνιακή κάλυψη ορισμένων περιοχών του Δήμου, όπως για παράδειγμα του Κάτω Χαλανδρίου, αλλά και του νεόδμητου Πατήματος, είναι εξαιρετικά ελλιπής.
Παράλληλα, κοινό διαχρονικό αίτημα κατοίκων και φορέων της πόλης αποτελεί η συγκοινωνιακή σύνδεση του κέντρου του Χαλανδρίου με τους σταθμούς του Μετρό, αλλά και του Προαστιακού, που καλύπτουν περιφερειακά την πόλη.
Αλλά και η συχνότητα των δρομολογίων, όπως οι ίδιοι καταγγέλλουν, είναι εξαιρετικά αραιή και ασυνεπής, με αποτέλεσμα να μην την προτιμούν για τις μετακινήσεις τους.
Πιο αναλυτικά, στο πλαίσιο της Δημοτικής Συγκοινωνίας Χαλανδρίου, λειτουργούν οι παρακάτω γραμμές:
● Γραμμή Α: Πολύδροσο – Συνοικισμός – Κεντρική Πλατεία.
● Γραμμή Β: Κεντρική Πλατεία – Τούφα – Μεταμόρφωση – Πάτημα – Κοιμητήριο – Κεντρική Πλατεία.
● Γραμμή Γ: Κεντρική Πλατεία – Κάτω Χαλάνδρι), ενώ τα Σαββατοκύριακα υπάρχουν και διαδρομές προς το κοιμητήριο.
Οι γραμμές αυτές καλύπτονται από πέντε λεωφορεία, ενώ υπάρχει πρόβλεψη για την αγορά ακόμα δύο, όπως εξήγησε στην ΑΜΑΡΥΣΙΑ ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και υπεύθυνος για τη Δημοτική Συγκοινωνία Παναγιώτης Βάσιος.
«Aμεση γραμμή Μετρό-κέντρο»
Η άμεση σύνδεση των πέντε περιφερειακών σταθμών του Μετρό με το κέντρο της πόλης αποτελεί πάγιο αίτημα του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης «Φλύα», όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Συλλόγου Γιώργος Ασημακόπουλος. Μάλιστα, ο Εμπορικός Σύλλογος έχει καταθέσει στη δημοτική αρχή συγκεκριμένες προτάσεις επί του θέματος, με κυριότερη τη δημιουργία μιας νέας γραμμής της Δημοτικής Συγκοινωνίας, που να συνδέει τους σταθμούς του Μετρό με το κέντρο της πόλης. Όπως τονίζει όμως, θα πρέπει να πρόκειται για μια γραμμή express, με μεγάλη συχνότητα δρομολογίων, της τάξεως των 15’-20’ και με συστηματική συνέπεια.