Το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αγίας Παρασκευής σας προσκαλεί στην καλοκαιρινή παράσταση του Μουσικοκινητικού Εργαστηρίου για ΑμεΑ με το έργο: «Οδύσσεια».
Την Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012, ώρα 7.00 μ.μ. στο Αμφιθέατρο του 2ου Γυμνασίου (Νεαπόλεως 5-7).
Η παρουσία σας θα είναι τιμή και χαρά για όλους μας.
Ο Δήμαρχος Ο Αντιδήμαρχος
Κοινωνικής Πολιτικής
Βασίλης Ζορμπάς Νικόλαος Κωβαίος-Ντούσκος









































































































