Γράφει ο Άρης Κόκκας
Το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο πριν τα τέλη του 2019, και είναι αυτό που κατέχει πλέον το ρεκόρ γύρου στο Νίρμπουργκρινγκ για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα παραγωγής. Κάτω από το καπό υπάρχει ο ίδιος κινητήρας με το Megane R.S. Trophy, ισχύος 300 ίππων και η επίδοσή του γενικότερα, εξασφαλίστηκε χάρη στη μείωση του βάρους, που αυτή ανήλθε έως τα 130 κιλά, στο βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο και στη βελτιωμένη συμπεριφορά των δύο αξόνων.
Βρείτε το άρθρο ΕΔΩ.