Η μετατροπή ενός ελαφρού κλειστού φορτηγού σε οικογενειακό επιβατικό είναι παλιά και επιτυχημένη συνταγή, αλλά πολύ παρεξηγημένη στην Ελλάδα. Κάτι σαν τα… στέισον, τα οποία αποφεύγουν οι συμπατριώτες μας, ενώ είναι τόσο πρακτικά και βολικά για ταξίδια και μικρομεταφορές κάθε είδους.
Εκτός από όλα τα άλλα πλεονεκτήματα, το Νemo είναι και πολύ όμορφο! Ειλικρινά δεν καταλαβαίνουμε πώς ένα τόσο γλυκό αυτοκινητάκι, με τόσα προσόντα, δεν γίνεται ανάρπαστο από όσους έχουν τις ανάλογες ανάγκες…
Παρά το σχετικά μικρό του μήκος (μόλις 3,96 μ.), το Nemo είναι (λόγω ακριβώς της ειδικής του σχεδίασης) πολύ ευρύχωρο, ενώ η συρόμενη δεξιά πίσω πόρτα είναι πολύ εξυπηρετική για την πόλη, αλλά και για την επι/αποβίβαση παιδιών. Για να μην πούμε ότι με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος αποκτάτε έναν ωφέλιμο χώρο φόρτωσης περί τα 900 λίτρα!
Και οικονομικό
Τα πλεονεκτήματα δεν σταματούν εδώ. Ο γνωστός και δοκιμασμένος κινητήρας 1.4 με τους 75 ίππους είναι οικονομικός και πολύ «ζωηρός», ώστε σε καμία στιγμή να μη δίνει στον οδηγό την αίσθηση ότι οδηγά ένα «φορτηγάκι». Πολύ λογική είναι και η βασική τιμή κτήσης (12.390 ευρώ), ενώ η συντήρηση είναι εξίσου οικονομική.
Η ποιότητα στο εσωτερικό παραπέμπει στο γνωστό επίπεδο της Citroen, όπως και ο πλούσιος εξοπλισμός.
Συνοπτικά, θα λέγαμε ότι το Nemo είναι ιδανικό για την Ελλάδα, μόνο που οι Έλληνες δεν το ξέρουν! Πραγματικά δεν του βρήκαμε ψεγάδι, ενώ και η συμπεριφορά του στο ταξίδι δοκιμής ήταν άψογη. Κανένα είδος «ψαρέματος» στην εθνική οδό (ακόμη και με δυνατό άνεμο), σωστή ανάρτηση και τιμόνι, πολύ αποτελεσματικά φρένα. Τι άλλο θέλει κανείς από ένα τόσο φτηνό αυτοκίνητο, που προσφέρει παροχές «δύο σ’ ένα»!
Το Nemo διατίθεται σε αρκετούς συνδυασμούς, όπως combi plus, σειριακό κιβώτιο και XTR, για κάθε γούστο. Όσοι τυχεροί δικαιούνται, μπορούν να εξετάσουν και τον πετρελαιοκινητήρα 1.4 Hdi.
Χρήστος Φωτιάδης