Η SsangYong πέρασε μια δύσκολη δεκαετία, παρά την επιτυχία των μοντέλων της Κοράντο και Μούσο. Η οικονομική κρίση στην Ασία, τα προβλήματα της Daewoo και οι ανακατατάξεις στην παγκόσμια αυτοβιομηχανία έφεραν την αβεβαιότητα. Όμως, η ευτυχής κατάληξη της αγοράς της Daewoo από την General Motors και η αναβάθμισή της σε… Chevrolet έφερε την άνοιξη και στις δύο εταιρείες.
Γερμανική εγγύηση
Το Rexton χρησιμοποιεί, όπως όλα τα μοντέλα της εταιρείας, κινητήρες Mercedes, αλλά made in Korea. Το βασικό μοντέλο, που δοκιμάσαμε, έχει κινητήρα 2,3 λίτρων, με απόδοση 150 ίππων και ροπή 21,8 Kgm.
Η εξωτερική του εμφάνιση, με τη συμμετοχή του οίκου Giugaro, είναι μάλλον «ευρωπαϊκή», χωρίς φουτουριστικές εξάρσεις. Μάσκα και φωτιστικά σώματα το καθιστούν πολύ «συμπαθητικό». Με μήκος 4,72 μ. ανταγωνίζεται τα μεγάλα SUV, αλλά με πολύ καλύτερη τιμή.
Για διαδρομές στην εθνική οδό, το Rexton είναι πολύ «φιλικό», αλλά απαιτεί «μαλακό πόδι» στο γκάζι, ώστε η κατανάλωση να μη σας χαλάσει το κέφι! Όσο για τις εκτός δρόμου αποδράσεις, no problem. Η SsangYong εγγυάται το ξεπέρασμα κάθε πιθανού εμποδίου, χάρη στο κατ’ επιλογή σύστημα τετρακίνησης. Το πισωκίνητο Rexton μετατρέπεται σε τετρακίνητο με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ με ένα δεύτερο εφαρμόζονται οι «κοντές» σχέσεις. Όπου κι αν πήγαμε, ευχαριστηθήκαμε τις καταπληκτικές του ικανότητες!
Σχολή Κορέας
Το Rexton απλώς επιβεβαιώνει την εμπειρία των Κορεατών στην κατασκευή τετρακίνητων οχημάτων, με αξιοσημείωτες επιδόσεις.
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία που αντιπροσωπεύει την SsangYong και την κορεάτικη Chevrolet διαθέτει πέντε τουλάχιστον αξιόλογα SUV, με ιδιότητες… τζιπ! Έτσι, αν έχετε καταλήξει στην κατηγορία, πρέπει οπωσδήποτε να τα δοκιμάσετε, προτού αγοράσετε.
Χρήστος Φωτιάδης