Η DAF θα αρχίσει πριν από το τέλος του έτους την παραγωγή του DAF LF Hybrid, ενός φορτηγού διανομής 12 τόνων, εφοδιασμένου με ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα. Το LF Hybrid είναι το αποτέλεσμα ενός μεγάλου κύκλου αξιολόγησης της νέας υβριδικής τεχνολογίας, καθώς τα οχήματα έχουν δοκιμαστεί επί δύο χρόνια στις πιο απαιτητικές χρήσεις, σε καθημερινή βάση, με πελάτες στη Μεγάλη Βρετανία και στην ηπειρωτική Ευρώπη. Η χρήση της υβριδικής τεχνολογίας μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και κατά συνέπεια των εκπομπών CO2 μεταξύ 10 και 20%, ανάλογα με την εφαρμογή. Η DAF είναι ένας από τους πρώτους Ευρωπαίους κατασκευαστές φορτηγών που βάζει ένα υβριδικό φορτηγό στην παραγωγή.
Η PACCAR – μητρική εταιρεία της DAF – είναι πρωτοπόρος στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι εταιρίες Kenworth και Peterbilt προσφέρουν μια σειρά μοντέλων που χρησιμοποιούν πετρελαιοκινητήρες σε συνδυασμό με ηλεκτρική υβριδική τεχνολογία, η οποία μειώνει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές. Στο πλαίσιο του διεθνούς υβριδικού προγράμματος της PACCAR, το φορτηγό DAF LF Hybrid έχει εξελιχτεί σε στενή συνεργασία με την Eaton, το πανεπιστήμιο τεχνολογίας του Eindhoven και την Leyland Trucks Ltd, επίσης εταιρεία της PACCAR.
Τεχνολογία EEV diesel
Το DAF LF Hybrid χρησιμοποιεί μια παράλληλη διάταξη diesel / ηλεκτρικού κινητήρα, όπου το φορτηγό κινείται από τον πετρελαιοκινητήρα, τον ηλεκτρικό κινητήρα ή με συνδυασμό και των δύο. Το φορτηγό είναι εφοδιασμένο με έναν πετρελαιοκινητήρα 4.5-λίτρων FR της PACCAR, που πληροί τις εξαιρετικά χαμηλές απαιτήσεις εκπομπών EEV χωρίς την προσθήκη φίλτρου κατακράτησης σωματιδίων. Στο LF Hybrid, ο κινητήρας αυτός αποδίδει μέγιστη ισχύ 118 kW/160 hp και είναι συνδεδεμένος με ένα αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Eaton (Autoshift).
Ένας ηλεκτρικός κινητήρας έχει τοποθετηθεί μεταξύ του συμπλέκτη και του κιβωτίου ταχυτήτων, ο οποίος μπορεί να δώσει κίνηση, καθώς επίσης και να λειτουργήσει ως γεννήτρια. Η ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την πέδηση αποθηκεύεται σε μπαταρίες λιθίου-ιόντων και επαναχρησιμοποιείται κατά την επιτάχυνση. Ανάλογα με το βαθμό της φόρτισης μπαταριών λιθίου-ιόντων, ένας κεντρικός υπολογιστής καθορίζει πότε ο πετρελαιοκινητήρας παρέχει την κίνηση και πότε, καθώς και σε ποιο βαθμό, χρησιμοποιείται ο ηλεκτρικός κινητήρας.