Το Capture ανήκει στην ανερχόμενη κατηγορία των μικρών crossover, που και στη χώρα μας έχουν μεγάλη ζήτηση. Βασίζεται στο Clio, αλλά πρόκειται για κάτι πολύ περισσότερο από μια υπερυψωμένη έκδοσή του. Με έξι πόντους επιπλέον μήκους και 11,8 περισσότερο ύψος, ελάχιστοι θα καταλάβουν την… συγγένεια. Άλλωστε, το ψηλότερο πάτωμα εξασφαλίζει εύκολη είσοδο, ενώ και η θέση του οδηγού του δίνει καλύτερη οπτική… αφ’ υψηλού και η τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού συμβάλλει στην άνεσή του.
Από πλευράς χώρων για τους επιβάτες, άνετα θα βολευτούν τέσσερις ενήλικες ενώ τα 377 λίτρα του χώρου αποσκευών σίγουρα μπορούν να χαρακτηριστούν ικανοποιητικά. Οι αποθηκευτικοί χώροι στο Captur είναι πραγματικά πολλοί, με τους κλειστούς να χωρούν 27 λίτρα, με το τεράστιο ντουλαπάκι να χωρά 11λίτρα!
Στα θετικά του capture είναι η πρωτότυπη εμφάνιση, η χρήση εγγυημένων τμημάτων που έχουν δοκιμαστεί στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία και φυσικά η πολύ χαμηλή κατανάλωση του «θρυλικού» 1.5 dCi. Είναι το ίδιο καλό στην πόλη και στις εξορμήσεις, ενώ ικανοποιεί στον ίδιο βαθμό το νεανικό κοινό, αλλά και τους συντηρητικότερους!
Κινητήρες με τεχνολογική υπεροχή για περισσότερη οικονομία
To Renault Captur διατίθεται με καινοτόμους κινητήρες που συνδυάζουν την οδηγική απόλαυση, την οικονομία και τη χαμηλή κατανάλωση με το χαμηλό κόστος χρήσης. Στις βενζινοκίνητες εκδόσεις διατίθεται με δυο κινητήρες: Energy TCe 90 και TCe 120 ενώ στο πετρέλαιο το Captur διατίθεται με τον εξαιρετικό για την κατηγορία του κινητήρα Energy dCi 90 που χάρη στην χαμηλή του κατανάλωση (95gr/km) εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Με σημαντικά εφόδια όπως η τεχνογνωσία της Renault στη μηχανοκίνητο αθλητισμό και με 35 χρόνια εμπειρίας στη Formula 1 και 11 παγκόσμιους τίτλους, οι νέοι κινητήρες εκφράζουν την καινοτομία της μάρκας και την θέληση να απαντά δυναμικά στον ανταγωνισμό με τεχνολογίες όπως :
▪ Downsizing : μία τεχνική που αφορά στη μείωση της χωρητικότητας ενός κινητήρα με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης, χωρίς όμως καμία επίπτωση στις επιδόσεις χάρη στη χρήση της υπερτροφοδότησης,
▪ Θερμοδιαχείριση : το σύστημα αυτό εξοικονομεί κατά μέσο όρο 15% από το χρόνο τον οποίο χρειάζεται ο κινητήρας για να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του, με αποτέλεσμα την άμεση ενεργοποίηση του καταλύτη και την μείωση των εκπομπών καυσαερίων,
▪ Stop & Start : Όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση, εξοικονομεί καύσιμο και προσφέρει άμεσο και αθόρυβο ξεκίνημα,
▪ Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (ESM-Energy Smart Management) : το σύστημα αυτό ανακτά την κινητική ενέργεια που παράγεται από το αυτοκίνητο όταν επιβραδύνει ή φρενάρει μέσω του εναλλάκτη και την αποθηκεύει στη μπαταρία. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ενέργεια (θέρμανση, φωτισμός, ηχοσύστημα κλπ) φορτίζονται απευθείας από τη μπαταρία και έχουν χαμηλή επίπτωση στην κατανάλωση. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου…