Ένας αναπάντεχος… βρετανικός καιρός μας συναντά στις στροφές της Επιδαύρου. Χιονόνερο, ομίχλη και οι γνωστοί Έλληνες οδηγοί δημιουργούν ένα προκλητικό μείγμα που απαιτεί μεγάλη προσοχή. Ιδού όμως και μια μοναδική ευκαιρία: επιτέλους ένα αυτοκίνητο με κίνηση στον πίσω άξονα, ένα δείγμα πολύ σπάνιο στις μέρες μας!
Προσπέρασμα στη στροφή, το L200 υποστρέφει γοητευτικά και το «ανάποδο τιμόνι» ισορροπεί την πορεία του. Λίγο γκάζι παραπάνω και το πίσω μέρος «χορεύει» πάνω στο οδόστρωμα, που δεν έχει προλάβει να ξεπλυθεί. Στο σούρουπο, τα φώτα ψάχνουν για ενδεχόμενες πέτρες, ο οδηγός πρέπει να αγρυπνά…
Το «διαχρονικό» ελαφρό φορτηγό της Mitsubishi δηλώνει και πάλι το «παρών», πάντα δυναμικό και αξιόπιστο, αλλά με αρκετές βελτιώσεις. Ένα φορτηγάκι με πολλές μεταφορικές ικανότητες, αλλά και ανέσεις επιβατικού. Ένα «ειδικό» αυτοκίνητο, τόσο για τους επαγγελματίες όσο και για όσους αγαπούν τα extreme sports.
Η αίσθηση της παντοδυναμίας του σε όλα τα τερέν είναι διάχυτη. Σκαρφαλώνει στα βουνά, κάνει βόλτα στην έρημη παραλία με τους τροχούς στο νερό, ενώ στην εθνική οδό προσπερνάει τα επιβατικά σαν σταματημένα!
Αυτό είναι το L200 που ήταν και παραμένει η αδυναμία μας…
Πρωτοπόρα τεχνολογία
Η Mitsubishi φημίζεται για την ποιότητα των αυτοκινήτων της και για τις τεχνολογικές της επιλογές, που στηρίζονται κυρίως στην αντοχή στο χρόνο! Έτσι, οι όποιες αλλαγές γίνονται με φειδώ και σύνεση.
Οι εμφανείς αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση αφορούν:
• Την καινούργια μάσκα για όλες τις εκδόσεις Club & Double Cab
• Φαρδύτερα φρύδια τροχών για τις εκδόσεις Club Cab & Double Cab Intense Plus
Οι αλλαγές στο εσωτερικό του L200 που έρχονται ως συμπλήρωμα αυτών του εξωτερικού, αφορούν την υιοθέτηση καμπύλων σχημάτων στο ταμπλό που διαθέτει ανθεκτικά και εύκολα στο καθάρισμα υλικά, καθώς και μια «τολμηρή» κεντρική κονσόλα, η οποία φιλοξενεί τα χειριστήρια του A/C, τους αεραγωγούς και τον υπολογιστή ταξιδιού. Εκτός αυτού, η καμπίνα των επιβατών έχει μήκος εσωτερικού 215,3 εκατ. (Double Cab) μέγεθός που την κατατάσσει στην κορυφή του ανταγωνισμού ως προς την ευρυχωρία!
Ο κινητήρας του ανανεωμένου L200 πέρα από την ισχύ του 136 και 178 ps που του παρέχει, συμβάλλει επίσης στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, χάρη στην υψηλή του ροπή 314 Nm @ 2,000 rpm και 400 Nm @ 2,000 rpm αντίστοιχα και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (μικτός κύκλος) 7.8 λίτρα /100 χλμ.
Κορυφαίο είναι το νέο L200 και στους τομείς της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Τα συστήματα τετρακίνησης, ελέγχου ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης φροντίζουν για την ανέμελη ανταπόκριση του οδηγού στα καθήκοντά του. Αμέτρητοι είναι οι νεωτερισμοί της παθητικής ασφάλειας, που για ένα τόσο συμπαγές μοντέλο μοιάζουν… υπερβολικοί. Όχι όμως για τη Mitsubishi!