Αν διατηρήθηκε κάτι σταθερό στο νέο Twingo είναι η ριζοσπαστική εμφάνισή του, που πάντα το έκανε να ξεχωρίζει ανάμεσα στα ανταγωνιστικά μικρά της κατηγορίας του! Η νέα γενιά, η 3η κατά σειρά, δεν έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες. Κι αυτό γιατί το μίνι της Renault αλλάζει προσανατολισμό και ποντάρει στο lifestyle, ενώ το όμορφο design του είχε αποκαλυφθεί μέσω των πρωτοτύπων Twin Run και Twin’Z που είχαν προηγηθεί.
Η εμφάνιση, όμως, είναι ίσως η μικρότερη αλλαγή της 3ης γενιάς Twingo. Γιατί στο κομμάτι της τεχνογνωσίας έχουμε τη συνεργασία δυο κολοσσών της αυτοκινητοβιομηχανίας! Η Renault αποφάσισε μετά από έρευνα ότι η τοποθέτηση του κινητήρα κάτω από το πορτ-μπαγκάζ και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς δικαιολογεί την επένδυση 450 εκατομμυρίων ευρώ! Επελέγη ως εταίρος η Daimler και το τεχνικό κομμάτι του Twingo εξελίχθηκε από κοινού από τη γαλλική και τη γερμανική εταιρεία, η οποία θα την εφαρμόσει και στο νέο Smart forfour! To πρώτο όφελος από τη μεταφορά του κινητήρα πίσω είναι η ευελιξία του Twingo στην πόλη, καθώς οι τροχοί στρίβουν σε ακτίνα κύκλου 45 μοιρών!
Υπάρχουν όμως και άλλοι νεωτερισμοί, καθώς το καπό δεν προσφέρει αποθηκευτικό χώρο και ανοίγει κατά το ήμισυ, με διακόπτες που βρίσκονται πίσω από τη γρίλια. Κάτω από αυτό βρίσκονται μόνο τα δοχεία των υγρών του αυτοκινήτου και η μπαταρία. Συνεπώς, ο χώρος που απομένει για τις αποσκευές βρίσκεται μόνο πίσω, θερμομονωμένος από τον κινητήρα. Ο χώρος είναι 188 λίτρα όταν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων βρίσκονται σε κανονική θέση και 219 λίτρα όταν βρίσκονται σε όρθια θέση.
Με τιμές που ξεκινούν από 9.490 ευρώ με απόσυρση, το νέο Twingo έχει πολύ καλές προοπτικές στην ελληνική αγορά. Στη βάση της γκάμας έχουμε τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη βενζινοκινητήρα των 70 ίππων, ενώ ο ισχυρότερος Turbo των 900 κυβικών ξεκινά από τα 12.150 ευρώ (με απόσυρση). Υπάρχουν τρεις εκδόσεις εξοπλισμού:
Η Joyful έχει στάνταρ ABS, Hill Assist, ESP, ASR, 6 αερόσακους, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, air condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, φώτα ημέρας LED, υπολογιστή ταξιδιού και ανακλινόμενο κάθισμα συνοδηγού.
Η πλουσιότερη In Touch προσθέτει στα παραπάνω 2 ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα R&GO (με Bluetooth, θύρες USB & AUX, υποδοχή τοποθέτησης Smartphone, εφαρμογή R&GO που περιλαμβάνει τηλέφωνο, multimedia, πλοήγηση CoPilot και λειτουργίες αυτοκινήτου), χειριστήρια στο τιμόνι, τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα σε αναλογία 50/50 και εταζέρα.
Η κορυφαία Excite διαθέτει επιπλέον της In-Touch ζάντες αλουμινίου 15’’, πορτάκι στο ντουλαπάκι συνοδηγού, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, δερμάτινο τιμόνι, προβολείς ομίχλης, σύστημα προειδοποίησης αποφυγής λωρίδας και cruise control.
Xρήστος Φωτιάδης