Το νέο scooter Suzuki Address 125 έφτασε στην Ελλάδα και μάλιστα είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε! Ως μέλος της οικογένειας Address συνεχίζει μια σχεδόν τριακονταετή παράδοση πρακτικών δικύκλων πόλης που έχουν ξεπεράσει τις 640.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για ένα μικρών διαστάσεων (μεταξόνιο 1260mm) και ελαφρύ (97 kg) scooter, με τροχούς μεσαίας διαμέτρου 14 in, επομένως έχει τις προϋποθέσεις να είναι εύκολο στην οδήγηση και εξαιρετικά ευέλικτο. Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, διβάλβιδος, με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο και έχει ονομαστική απόδοση 9hp (6,7kW) στις 8.000 rpm. Το εντυπωσιακότερο δεδομένο αφορά την κατανάλωση στα 1,96lt/100km, που σε κάνει… εχθρό των βενζινάδικων! Η δεξαμενή καυσίμου του νέου SUZUKI Address είναι 5,2 lt και σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου η αυτονομία του μπορεί να φτάσει τα 265 km!
Η τιμή του Suzuki 125 Address είναι εξαιρετικά προσιτή, στα €1.795.
Το νέο SUZUKI Address έχοντας ανασχεδιαστεί πλήρως και σε συνδυασμό με την νέα τεχνολογία του κινητήρα του, προσφέρει ανεπανάληπτες επιδόσεις, απαράμιλλη αξιοπιστία, οικονομία καυσίμου, ηλεκτρονικό ψεκασμό και μια σειρά από άλλες καινοτομίες που στόχο έχουν την άνεση, το στυλ και την απεριόριστη χρηστικότητα στις εντός πόλης μετακινήσεις.
Ο σχεδιασμός του είναι νεανικός, φρέσκος και μοντέρνος και θέτει τα πρότυπα για την “on the go” μετακίνηση. Η ποιότητα συναρμολόγησης των πλαστικών, η τελειότητα στη λεπτομέρεια που το διακρίνει όπως οι εκλεπτυσμένες του διαστάσεις, τα διαθέσιμα χρώματα, η σχεδίαση της εξάτμισης, οι μαύροι τροχοί κράματος αλουμινίου, ακόμα και το σχήμα του πίσω φτερού θα τραβήξουν την προσοχή σας από την πρώτη στιγμή.Ο διαχωρισμός του κεντρικού φαναριού από τα φλάς και τα φώτα θέσης καθώς και ο σφηνοειδής σχεδιασμός τους, του δίνουν μια αεροδυναμική επιθετική εμφάνιση.
Πολλοί νεωτερισμοί!
Οι σχεδιαστές της Suzuki κατάφεραν να προσθέσουν πολλά ατού στο νέο τους scooter:
20,6L αποθηκευτικός χώρος κάτω από το κάθισμα
– Μεγάλες αποθηκευτικές θήκες στην κολώνα του τιμονιού (χωρίς μάλιστα η δεξιά θήκη να μειονεκτεί σε χωρητικότητα εξαιτίας της κλειδαριάς)
– Μεγάλο πάτωμα για να φιλοξενήσει τα πόδια σας και να βρείτε την θέση οδήγησης που σας ταιριάζει.
– Κάλυμμα της κλειδαριάς της μίζας με ταυτόχρονο άνοιγμα της σέλας (μια κίνηση για τον αναβάτη σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπου εκεί ο αναβάτης πρέπει να κάνει δυο κινήσεις για να ανοίξει την σέλα)
– Άγκιστρο με βαθύ άνοιγμα και μέγιστο βάρος 1,5 kg
– Δυο χοντρά άγκιστρα για δύο full face κράνη
– Κεντρικό και πλαϊνό σταντ στο βασικό εξοπλισμό
– Στενός σχεδιασμός πλαισίου για ευελιξία κινήσεων
– Κλείδωμα πίσω φρένου
– Μεγάλη σχάρα φόρτωσης στο βασικό εξοπλισμό
Θεωρούμε ότι, με όλα αυτά τα προσόντα, δεν αρκεί παρά μια δοκιμή ώστε να το αγοράσετε! Πραγματικά αξίζει τον κόπο!
Xρήστος Φωτιάδης