Η Fiat επιστρέφει στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης με μια συναρπαστική συλλογή από «500», που περιλαμβάνει όλα τα μέλη της οικογένειας: το New 500 που παρουσιάστηκε στο Τορίνο τον περασμένο Ιούλιο, το crossover 500X που έχει εξαιρετικά αποτελέσματα στην εικόνα και τις πωλήσεις του και το 500L που είναι ο ηγέτης της αγοράς στην κατηγορία του.New Fiat 500
Το αδιαμφισβήτητο αστέρι θα είναι το New 500. Με το New 500 η Fiat προετοιμάστηκε να δεχτεί τις προκλήσεις νέων αγορών, χωρίς να ξεχνάει τις δικές της βαθιές ρίζες. Σχεδιασμένο από το Centro Stile της Fiat, το αυτοκίνητο έχει μια ανανεωμένη σχεδίαση στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του, η οποία είναι σαφέστατα 500 και ακόμα πιο ελκυστική τώρα. Διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις (κλειστή και ανοιχτή), δεν έχει αυξηθεί σε μέγεθος, αλλά περιλαμβάνει περισσότερη τεχνολογία, περισσότερες εκδόσεις κινητήρων και ιδέες προσωποποίησης: μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αναβαθμιστεί ένα σύμβολο και να αυξηθούν περαιτέρω τα χαρακτηριστικά που το έκαναν αριστούργημα. Στην έκθεση θα υπάρχουν 9 εκδόσεις, από τις οποίες οι δύο θα είναι καμπριολέ. Η πρώτη θα είναι σ’ ένα ολοκαίνουργιο χρώμα “Corallo Red» με μπεζ οροφή και η δεύτερη άσπρη με κόκκινη οροφή.
Εκδόσεις κινητήρων
Tο νέο 500 έχει μία γκάμα έξοχων κινητήρων που είναι εξαιρετικά αποδοτικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον, ενώ ικανοποιούν τις προδιαγραφές Euro 6. Συνδυαζόμενη με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων 5 ή 6 σχέσεων ή με Dualogic, η διαθέσιμη γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τον 0.9 TwinAir (85 ίππων ή 105 ίππων), τον κινητήρα των 1.2 λίτρων με 69 ίππους και τον κινητήρα διπλού καυσίμου 1.2 που λειτουργεί και με υγραέριο, με 69 ίππους. Αξίζει να τονιστεί ότι οι δικύλινδροι κινητήρες έχουν επιδόσεις ρεκόρ σε ό,τι αφορά τις εκπομπές CO2: 90 g/km για τον κινητήρα των 85 ίππων, 99 g/km για την έκδοση των 105 ίππων. Οι εκδόσεις “Eco” των 1.3 Multijet 95 hp (ο οποίος κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση) και 1.2 69 hp θα περιορίσουν τις εκπομπές κάτω από τα 100 γραμμάρια CO2 για κάθε χιλιόμετρο. Το νέο 500 είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, μαζί με το Panda, που προσφέρει ένα μικρό κινητήρα diesel ο οποίος αποτελεί το καλύτερο δείγμα της σύγχρονης τεχνολογίας: τον 1.3 16v Multijet 95 hp, που εκπέμπει μόλις 89 g/km CO2 και καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 6. Παράλληλα, με αυτόν τον κινητήρα επιταχύνει από 0 ως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,7», ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση του 3,4 λίτρα/100 χλμ.
Εξωτερικό
Τολμηρό και σαγηνευτικό, το νέο 500 διαθέτει όχι λιγότερες από 1.900 καινοτόμες λεπτομέρειες, όλες σχεδιασμένες για να ενισχύσουν τη μοναδικότητά του και ταυτόχρονα να κάνουν το στιλ του ακόμη πιο εκλεπτυσμένο. Νέοι είναι οι εμπρός προβολείς με φώτα ημέρας LED, τα πίσω φωτιστικά σώματα, η παλέτα των χρωμάτων, το ταμπλό, τα υλικά: οι αναβαθμίσεις είναι σημαντικές, αλλά μένουν πιστές στο ασυναγώνιστο στιλ του 500. Δεν είναι τυχαίο που το εμβληματικό Fiat είναι ένα μανιφέστο ενός νέου τρόπου κινητικότητας, είναι μια «ήπια επανάσταση» στους δρόμους του κόσμου.
Έτσι, σήμερα το νέο 500 ανανεώνεται κάτω από το σύμβολο της αισθητικής συνέχειας και της τεχνολογικής εξέλιξης. Είναι η μαγική φόρμουλα του να είναι το 500, το μόνο μοντέλο που είναι ικανό να συνθέσει τέλεια τόσο αντίθετα χαρακτηριστικά: είναι αποκλειστικό, παρ’ όλα αυτά προσιτό, είναι ένα παγκόσμιο best-seller με πεμπτουσία του την ιταλική καρδιά του, είναι ένα κομψό προϊόν το οποίο επίσης προσφέρει και διασκέδαση. Είναι πολύ προσωπικό έστω και αν έχουν πωληθεί περισσότερες από 1.500.000 μονάδες. Και επιπλέον όλων αυτών, το νέο 500 συνδυάζει τεχνολογία και συναίσθημα, επιβεβαιώνοντας εκ νέου ότι είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία του από όλες τις απόψεις.
Το νέο 500 είναι μικρό σε διαστάσεις: έχει μήκος 357 εκατοστά, πλάτος 163 εκατοστά, ύψος 149 εκατοστά και έχει μεταξόνιο 230 εκατοστά. Η σχεδίαση του εμπρός και του πίσω μέρους έχει αλλάξει, αλλά έχει μείνει πιστό στον εαυτό του. Το εξωτερικό στιλ του νέου 500 εκφράζει τα ελκυστικά διακριτικά στοιχεία που παραδοσιακά χαρακτηρίζουν τον κλασικό πρόγονο του 1950, μόνο που σήμερα επαναβεβαιώνει την ταυτότητα του με τον πιο πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό.
Η πλέον προφανής αναφορά στο παρελθόν είναι οι προβολείς, οι οποίοι παραμένουν κυκλικοί σε σχήμα, αλλά τώρα έχουν μια πιο δυναμική κλίση για να μεταφέρουν την εμφάνιση ενός πιο τολμηρού βλέμματος – μαζί με το κάτω σύστημα που περιλαμβάνει τα μεσαία φώτα και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Σήμερα, οι προβολείς εμπλουτίζονται με μια καινοτόμο πολυελλειπτική μονάδα για καθαρό νυχτερινό φωτισμό και περισσότερη ασφάλεια. Αλλά και το καπό σήμερα έχει γίνει πιο εκφραστικό με διακριτικές παρεμβάσεις και διαθέτει μία πιο σαγηνευτική όψη.
Το πίσω τελείωμα έχει μια μεγάλη επιχρωμιωμένη λαβή με χαρακτηριστικό σχήμα, που θυμίζει το φως της πινακίδας του πρώτου Fiat 500 και σήμερα ενσωματώνει αποκλειστικά νέα φωτιστικά σώματα. Είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με «κενά» φωτιστικά σύνολα – μια κυκλική δομή που αφήνει το χρώμα του αμαξώματος να αναδύεται από το μέσον. Έτσι, το φως φαίνεται βγαίνει από το αμάξωμα, προσδίδοντας χαρακτηριστικά που μοιάζουν σε ένα «φωτεινό τατουάζ».