Ο Χολιγουντιανός ηθοποιός και παραγωγός Jude Law πρωταγωνίστησε μαζί με ένα εκλεκτό επιτελείο ηθοποιών από το χώρο του ‘διαδραστικού θεάτρου’ (‘immersive theatre’) σε μία αποκλειστική παράσταση.
Η παράσταση – μία οδύσσεια από 14 σκηνές – πραγματοποιήθηκε στο Λονδρέζικο ξενοδοχείο Mondrian το οποίο έχει σχεδιάσει ο Tom Dixon και σε ένα μυστικό υπόγειο χώρο. Σε αυτό το σκηνικό 100 καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσουν στο δικό τους προσωπικό σόου. Ανυποψίαστοι οι συμμετέχοντες, βρέθηκαν ξαφνικά σε μία ζωντανή θεατρική εκδοχή του ‘The Life RX’ – ενός κόσμου πολυτέλειας, συγκίνησης και συναρπαστικής εμπειρίας με απήχηση σε όλες τις αισθήσεις, όπως αποτυπώνεται στην τελευταία τηλεοπτική διαφήμιση του νέου 2016 Lexus RX, όπου επίσης πρωταγωνιστεί ο Jude Law.
Σε κάθε αίθουσα νέα σενάρια και απροσδόκητες εμπειρίες περίμεναν τους θεατές οι οποίοι υποδύονταν το νέο τους ρόλο σαν αναγνωρισμένοι σταρ του σινεμά, ενώ το υπόλοιπο καστ ήταν πανέτοιμο να δουλέψει πάνω σε συγκεκριμένους χαρακτήρες. Ήταν η απόλυτη εξατομικευμένη παράσταση.
Η συνέχεια ήταν συναρπαστική, καθώς ο βραβευμένος ηθοποιός θεάτρου και του κινηματογράφου – και οπαδός του διαδραστικού θεάτρου – Jude Law αιφνιδίασε ευχάριστα τους καλεσμένους συμμετέχοντας στην τελευταία πράξη του θεατρικού έργου.
Σχεδιασμένη προσεκτικά για να προβάλλει την ασύγκριτη πολυτέλεια του νέου Lexus RX, κάθε σκηνή ήταν εμπνευσμένη από στοιχεία του στυλάτου δημοφιλούς SUV και το εξαιρετικό lifestyle που απεικονίζεται στην τηλεοπτική διαφήμιση. Ξεκινώντας από αυτή τη δημιουργική βάση οι προσκεκλημένοι συμμετείχαν σε πολλαπλά ‘χολιγουντιανά σενάρια’, σχεδιασμένα για να διεγείρουν τις αισθήσεις με ακόμα πιο προηγμένους τρόπους.
Καθώς η μία συναρπαστική σκηνή διαδεχόταν την άλλη, οι καλεσμένοι καθοδηγούνταν μέσω ακτίνων λέιζερ σε υπόγεια θησαυροφυλάκια, σέρνονταν μέσα από τα γιγαντιαία ηχεία των προηγμένων ηχοσυστημάτων MarkLevinson, συνωστίζονταν στα Lexus RX για να ξεφύγουν από τους διώκτες τους και ανέβαιναν ινκόγκνιτο σε μία αποκλειστικά σχεδιασμένη πολυτελή βαλίτσα-τρόλεϊ!
Μιλώντας για την εκδήλωση, ο Jude Law είπε: «Το Immersive theatre έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μου εδώ και αρκετό καιρό. Είναι μία εμπειρία όπου το κοινό βρίσκεται στη θέση του οδηγού και ταξιδεύει σε ένα απίστευτα μαγικό κόσμο. Έχοντας ήδη την εμπειρία της τηλεοπτικής διαφήμισης του The Life RX, μια συμμετοχική θεατρική παράσταση ήταν κάτι που με ενδιέφερε ιδιαίτερα. Το ευχαριστήθηκα πολύ και ελπίζω όσοι ήρθαν να το απόλαυσαν όσο εμείς ενώ το δημιουργούσαμε.»
Ο Σπύρος Φωτεινός, Επικεφαλής Μάρκετινγκ της Lexus Ευρώπης δήλωσε: «Με την καμπάνια ‘The Life RX’ εκφράσαμε μία άποψη που εναρμονίζεται με τη νοοτροπία ενός σύγχρονου λάτρη της πολυτέλειας. Πολυτέλεια δεν σημαίνει μόνο ότι έχεις τη δυνατότητα να κάνεις κάτι αλλά κυρίως έχεις το θάρρος να το κάνεις και μάλιστα μόνος σου. Αυτό ακριβώς κάναμε σκηνοθετώντας μία πρωτότυπη συμμετοχική και διαδραστική θεατρική εμπειρία, δίνοντας αυτή τη δυνατότητα και στους καλεσμένους μας. Όλοι πέρασαν από ίδιες 14 σκηνές αλλά ο καθένας βίωσε κάτι μοναδικό και συναρπαστικό. Αυτή η αποκλειστική προσέγγιση αντικατοπτρίζει το πνεύμα της μάρκας Lexus και ταιριάζει άριστα με τον τολμηρό και καινοτόμο χαρακτήρα του νέου RX.»
Την παραγωγή και σκηνοθεσία της παράστασης ανέλαβε με περισσή επιμέλεια ένα κορυφαίο team στο οποίο συμμετείχε ο Δημιουργικός Διευθυντής του Old Vic Tunnels του Λονδίνου, Hamish Jenkinson, ο Σκηνοθέτης πολλών κλασσικών έργων του Secret Cinema, Simon Evans, ο Σκηνογράφος και Ηχολήπτης του πετυχημένου συμμετοχικού έργου Punch Drunk, Stephen Dobbie, η βραβευμένη για το ‘The Railway Children’s’ σχεδιάστρια σκηνικών και κοστουμιών, Joanna Scotcher, ο σχεδιαστής φωτισμού των Moschino and Beyonce, Tupac Martirκαι πολλοί συντελεστές κλασσικών συμμετοχικών θεατρικών παραστάσεων όπως ‘You Me Bum Bum Train’.