Στιβαρή εμφάνιση που τονίζει τις off-road ικανότητες!
Η ŠKODA συνεχίζει την εκστρατεία της στην κατηγορία των SUV. Με το νέο KODIAQ SCOUT, η μάρκα θα παρουσιάσει μια παραλλαγή του μοντέλου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη (7 έως 19 Μαρτίου 2017) που επιδεικνύει τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, τόσο με την εμφάνιση όσο και με την τεχνολογία τους. Η στιβαρή και ανθεκτική του εμφάνιση τονίζεται από ασημί σχεδιαστικές λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένης της διακεκριμένης προστασίας του κάτω μέρους του αμαξώματος μπροστά και πίσω. Οι ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών που δημιουργήθηκαν ειδικά για το KODIAQ SCOUT συμβάλλουν επίσης στην πολύ δυναμική του εμφάνιση. Το μοντέλο διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες, με στάνταρ τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις.
Ο σχεδιασμός του μοντέλου αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Το SKODA KODIAQ τραβάει την προσοχή καθώς διαθέτει το μεγαλύτερο εσωτερικό στην κατηγορία του, ενώ έχει μήκος 4,70 m και διατίθεται και ως επταθέσιο.
Σχεδιασμός – ασημί χρώμα ως αντανάκλαση του ισχυρού του χαρακτήρα
Εκτός της προστασίας του κάτω μέρους του αμαξώματος, το KODIAQ SCOUT είναι αναγνωρίσιμο εξωτερικά από το φιμέ πίσω παρμπρίζ και τα πίσω πλαϊνά παράθυρα, τα οποία προστατεύουν από το έντονο φως. Οι ασημί λεπτομέρειες αναβαθμίζουν την αισθητική του αμαξώματος και τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του νέου μεγάλου SUV της ŠKODA.
Εξοπλισμός
Ο εξοπλισμός και η εσωτερική διακόσμηση είναι επίσης προσαρμοσμένα στο στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου και βασίζονται στην έκδοση Ambition. To ŠKODA KODIAQ SCOUT διαθέτει σύστημα Off-Road Assist, πακέτο Rough-Road με προστασία στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στον κινητήρα, καθώς και σύστημα Park Assist εμπρός και πίσω.
Ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης Driving Mode Select (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow), το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του υδραυλικού τιμονιού και του κλιματισμού.. Η λειτουργία Snow ρυθμίζει τα συστήματα ABS, ASR, ACC (όπου υπάρχει) και τη διαχείριση του κινητήρα στις ειδικές συνθήκες του χιονισμένου ή ολισθηρού οδοστρώματος.
Στο βασικό εξοπλισμό του εσωτερικού περιλαμβάνονται το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, ο φωτισμός περιβάλλοντος LED σε δέκα χρώματα, το Modular Infotainment Matrix (MIB) με οκτώ ηχεία, καθίσματα καθώς και επενδύσεις θυρών με δέρμα Alcantara και το λογότυπο KODIAQ στα μπροστινά μαρσπιέ.
Κινητήρες
Υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου:
1.4 TSI 110-kW (150 PS) 4×4, μέγιστη ταχύτητα 197 km/h, 0-100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 6.8 l / 100 km, 153 g CO2/km
2.0 TSI 132-kW (180 PS) 4×4, μέγιστη ταχύτητα 207 km/h, 0-100 km/h σε 8,0 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 7.3 l / 100 km, 168 g CO2/km
2.0 TDI 110-kW (150 PS) 4×4, μέγιστη ταχύτητα 197 km.h, 0-100 km/h σε 9,5 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,3 l / 100 km, 139 g CO2/km
2.0 TDI 140-kW (190 PS) 4×4, μέγιστη ταχύτητα 210 km/h, 0-100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,7 l / 100 km, 150 g CO2/km
Τετρακίνηση
Το επίκεντρο της τετρακίνησης είναι ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το πίσω διαφορικό, δηλαδή στο τέλος του κινητήριου άξονα, για βέλτιστη κατανομή του φορτίου στους άξονες. Η τετρακίνηση λειτουργεί γρήγορα και έξυπνα ενώ η μονάδα ελέγχου του υπολογίζει συνεχώς την ιδανική ροπή οδήγησης στον πίσω άξονα. Η απώλεια της πρόσφυσης σχεδόν εξαλείφεται λόγω του συστήματος ελέγχου που εξαρτώμενη από τον τρόπο οδήγησης. Σε κανονικές συνθήκες, ιδιαίτερα με ένα ελαφρύ φορτίο και με σβησμένο κινητήρα, ο πολύδισκος συμπλέκτης μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στο καύσιμο με οικονομικό τρόπο κυρίως στους εμπρός τροχούς.
Εκτός δρόμου ικανότητες
Το ŠKODA KODIAQ κινείται με απόλυτη άνεση και φυσικότητα ακόμα και σε έδαφος εκτός δρόμου. Με απόσταση 194 χιλιοστά από το έδαφος, μπορεί να διαπραγματευτεί ακόμη μεγαλύτερες προσκρούσεις με ευκολία. Διαθέτει γωνία ράμπας 19,7 μοιρών, ενώ οι γωνίες προσέγγισης και φυγής είναι εντυπωσιακές: 22,0 και 23,1 μοίρες χάρις στους κοντούς προβόλους. Επιπλέον, το πακέτο Rough-Road που αποτελεί βασικό εξοπλισμό, προστατεύει από ζημιά το κάτω μέρος του αμαξώματος, τον κινητήρα, τα φρένα, τις γραμμές καυσίμου και τα καλώδια. Όταν το όχημα βγαίνει εκτός δρόμου, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το σύστημα off-road απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Το προαιρετικό DCC (Dynamic Chassis Control) αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας ανάλογα, ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι κάπως πιο αργή. Για καλύτερη πρόσφυση στη λειτουργία off-road, το ASR επιτρέπει μεγαλύτερο ποσό ολίσθησης, ενώ το ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικό (EDL) αντιδρά πιο γρήγορα. Όταν απαιτείται, τα συστήματα Hill-Hold και Hill-Descent ενεργοποιούνται – με το δεύτερο σύστημα να διατηρεί τη ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που ο οδηγός εισέρχεται στην πλαγιά.
Παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης
Το ŠKODA KODIAQ SCOUT θα κάνει το ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη (9 – 19 Μαρτίου 2017). Η μάρκα θα παρουσιάσει τη νέα έκδοση του μεγάλου SUV και πολλές άλλες καινοτομίες στην αίθουσα 2 στον πρώτο όροφο του Εκθεσιακού Κέντρου Palexpo.