Χάλασε κόσμο με την εμφάνισή του, το νέο C3! Ίσως επειδή ακολουθεί κατά πόδας τη σχεδιαστική γραμμή του C4 Cactus, ενώ η ίδια λογική κυριαρχεί και στο εσωτερικό, με την κεντρική οθόνη αφής και το λιτό αλλά πολύ προχωρημένο σχεδιασμό. Η Citroën με το νέο C3 συνεχίζει στο διαφορετικό σχεδιαστικό δρόμο θέλοντας να προσφέρει κάτι δύσκολο για την κατηγορία των σούπερμινι , την απόλυτη άνεση!
Το νέο C3 έχει μακρύτερο κατά 7,5 cm μεταξόνιο, χάρη στο κόντεμα των προβόλων εμπρός και πίσω. Οι μεγαλύτεροι τροχοί και τα πλαστικά καλύμματα στα φτερά δίνουν στο νέο C3 μια αύρα από crossover, ενώ το βάρος του πάντως παραμένει το ίδιο. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η διχρωμία που τονίζει την «πλευστή» οροφή, η οποία χωρίζεται από το υπόλοιπο αμάξωμα με μαύρες κολόνες.
Το νέο C3 θα διατίθεται με δύο 3κύλινδρους κινητήρες βενζίνης, ένας 1.0 με 68 PS και ένας 1.2 με και απόδοση 82 PS ως ατμοσφαιρικός και 110 PS με τούρμπο. Προς το παρόν διατίθεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, αλλά αργότερα θα τοποθετηθεί και ένα 6άρι αυτόματο με μετατροπέα ροπής. Ο 1.6 diesel BlueHDi θα εξακολουθήσει να υπάρχει με απόδοση 75 και 100 PS.
Άνεση & τεχνογνωσία…
Η θέση οδήγησης είναι ψηλή, ενώ ο πίνακας οργάνων συμβατικός αλλά αρκετά ευανάγνωστος. Το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο και καθ’ ύψος και σε βάθος. Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής από την οποία λειτουργούν το ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, το σύστημα Mirror για τα smarthphones (Mirror Link και Apple Car Play), και ο κλιματισμός. Οι πίσω επιβάτες κάθονται αρκετά ψηλά κι έχουν αρκετά καλή ορατότητα, ενώ χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο έχουν άφθονο χώρο για τα πόδια τους.
Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 300 λίτρα, η οποία μεγαλώνει όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται. Υπάρχουν άφθονοι αποθηκευτικοί χώροι με μερικές πολύ πρακτικές λύσεις, όπως οι θήκες στις πόρτες που έχουν ημιδιαφανή πλαστικά, έτσι ώστε να βλέπεις τι είναι μέσα. Οι πάνω επιφάνειες των θυρών είναι ίδιες με αυτές του εξωτερικού αμαξώματος και το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από σκληρό πλαστικό.
Εντυπωσιακή είναι η άνεση που έχει δώσει η γαλλική εταιρεία; Τα καθίσματα είναι μαλακά και στηρίζουν σωστά το σώμα, ενώ ο θόρυβος κυμαίνεται σε πολύ χαμηλό επίπεδο και η ανάρτηση αποδεικνύεται όντως επαρκώς μαλακή, χωρίς να προκαλεί μεγάλη κλίση του αμαξώματος. Χαμηλή είναι και η μέση κατανάλωση ωστόσο, κοντά στα 5 lt/100 km.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (ενδεικτικές)
0-100 km/h 10,9”
Τελική ταχύτητα 188 km/h
Μέση κατανάλωση 4,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 103 g/km
Διαστάσεις 3.996 x 1.749 x 1.474 mm
Βάρος 1.125 kg