Η πάλαι ποτέ σοβιετική αυτοκινητοβιομηχανία δεν διακρίθηκε για τη… χάρη των μοντέλων της, για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα ή τις επιδόσεις τους. Προτεραιότητα είχαν η αξιοπιστία τους και η… επιβίωσή τους στις σκληρές καιρικές και οδικές συνθήκες της τότε υπερδύναμης.
Ένα από τα πρώτα σοβιετικά αυτοκίνητα που ήρθαν μαζικά στην ελληνική αγορά, ήταν το «Μόσκβιτς 410», ένα «πρωτόγονο» στην εμφάνιση αυτοκίνητο, με σκληρό κιβώτιο ταχυτήτων και «τσιμεντένια» ανάρτηση, που όμως αποδείχθηκε πολύ χρήσιμο για την ελληνική επαρχία. Όπως και το επόμενο μοντέλο που εισήχθηκε, το «Βόλγκα», που γνώρισε μέρες δόξας ως επαρχιακό «φορτοταξί».
Αργότερα ακολούθησαν τα ηρωικά «Λάντα», που κατάφεραν να βρεθούν στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων τη δεκαετία του '80!
Λίγοι, όμως, γνώριζαν ότι το «Μόσκβιτς 410» είχε παραχθεί και με τετρακίνηση για να αντέξει στις δυσκολίες του χιονιού και της λάσπης. Η «Α» εξασφάλισε μια αποκλειστική φωτογραφία, από την «Πανενωσιακή Βιομηχανική Έκθεση» του 1956. Η μεγάλη απόσταση απ' το έδαφος και τα τρακτερωτά λάστιχα αποκαλύπτουν τον χαρακτήρα και τις ικανότητες του… πρωτόγονου SUV…