Το 207 της Peugeot έχει σπάσει τα ρεκόρ πωλήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η συγκεκριμένη είδηση δεν μπορούμε να πούμε ότι παραξενεύει, καθώς παραδοσιακά τα μικρά Peugeot επιτυγχάνουν εκπληκτικές πωλήσεις. Υπάρχουν πολλοί λόγοι γι' αυτό. Ένας από τους πιο βασικούς είναι η πλήρης γκάμα αμαξωμάτων με την οποία προσφέρονται. Η station έκδοση του 207 αποτελεί το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της γκάμας και είναι μία κατασκευή έξυπνη, εφόσον απευθύνεται σε έξυπνους πελάτες, οι οποίοι θέλουν μικρό αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους.
Το station αμάξωμα είναι σημαντικό, κυρίως για τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές, όπου τέτοιου τύπου αμαξώματα εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους καταναλωτές, καθώς οι μεγαλύτεροι χώροι και η πρακτικότητα που προσφέρουν αποτελούν σημαντικό κίνητρο για την αγορά τους. Στην ελληνική αγορά, τα τελευταία χρόνια σημειώνεται μία μεταστροφή στις προτιμήσεις και οι καταναλωτές αρχίζουν να επιλέγουν αυτοκίνητα με αυξημένη πρακτικότητα. Αυτό το αποδεικνύουν οι αυξήσεις στις πωλήσεις τόσο των πολυχρηστικών όσο και των station εκδόσεων.
Σύγχρονη εμφάνιση
Ένα από τα δυνατά σημεία των αυτοκινήτων της Peugeot είναι ο εξωτερικός σχεδιασμός και το 207 SW δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Με το εμπρός μέρος να προέρχεται αυτούσιο από τη hatchback έκδοση, το 207 SW δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί όμορφο. Η προσθήκη του τρίτου όγκου έχει γίνει με ιδανικό τρόπο στο 207 και έτσι δεν μοιάζει καθόλου με συντηρητικό οικογενειακό αυτοκίνητο.
Η αύξηση στο μήκος κατά 12 περίπου εκατοστά έχει, όπως είναι φυσικό, ευεργετική επίδραση στους χώρους για τους πίσω επιβάτες αλλά και στο χώρο αποσκευών, που πλέον φτάνει τα 337 λίτρα. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να μεταφέρετε μεγαλύτερα αντικείμενα, με αναδιπλωμένα τα καθίσματα ο χώρος αποσκευών ξεπερνά τα 890 λίτρα μέχρι το ύψος της εταζέρας και τα 1.430 λίτρα μέχρι την οροφή. Το άνοιγμα του παραθύρου της πίσω πόρτας, ανεξάρτητα από την πόρτα, ευνοεί επίσης την πρακτικότητα.
Αγαπάει τον δρόμο
Στον δρόμο το 207 SW συμπεριφέρεται… ως 207, δηλαδή ως ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Οι αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης και στη ρύθμιση της ανάρτησης αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά το επιπλέον βάρος και έτσι ποτέ ο οδηγός δεν θα αισθανθεί το αυτοκίνητο να ξεφεύγει από την πορεία του.
Ο κινητήρας του 207 SW που είχαμε στη δοκιμή μας ήταν ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης της Peugeot που αποδίδει 120 ίππους. Η συγκεκριμένη ιπποδύναμη είναι υπεραρκετή για να κινήσει σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αυτοκίνητο και το μοναδικό «ατόπημα» του γαλλικού συνόλου είναι ο σχετικός θόρυβος που εισχωρεί στην καμπίνα των επιβατών στις υψηλές στροφές.
Όσο για τις τιμές του 207 SW, είναι κάτι παραπάνω από λογικές, αφού ξεκινούν (για τον κινητήρα 1,4) από μόλις 14.100 ευρώ!
Χρήστος Φωτιάδης