Πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια, όταν οδηγούμε ένα όμορφο και ευχάριστο νέο μοντέλο με προσόντα, αναλογιζόμαστε πόσο… άτυχο είναι, επειδή συνέπεσε με την μεγάλη κρίση της χώρας και του κλάδου! Τo νέο πετρελαιοκίνητο Clio ανήκει ασφαλώς σ’ αυτή την κατηγορία. Είναι πράγματι κομψό, με εσωτερικό διάκοσμο συναρπαστικό και νεανικό, με επιδόσεις που ενθουσιάζουν και τεράστια οικονομία καυσίμου! Τι άλλο να ζητήσει κανείς, από ένα αυτοκίνητο σήμερα; Κι όμως, ήρθε η ώρα να εναρμονιστεί επιπλέον με το πρωτόκολλο Euro6b και για να το πετύχει απέκτησε σχέση συμπίεσης 15,5:1 από 15,2:1, νέο προγραμματισμό εγκεφάλου και μακρύτερο κιβώτιο.
Ίσως ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα του Clio να είναι το φως στα ταξίδια που αφήνει να απολαύσεις στο έπακρο το εξωτερικό περιβάλλον, χάρη στη σταθερή γυάλινη πανοραμική οροφή! Την ίδια ώρα, χάρη στα 7 ηχεία του του ηχοσυστήματος Bose® υψηλής πιστότητας, το νέο Renault CLIO δίνει άλλη διάσταση στη μουσική σας εμπειρία. Όσο για την εμφάνιση, το πολυδιάστατο σχήμα του αμαξώματος, οι μικρές πλαϊνές γυάλινες επιφάνειες και οι φουσκωμένοι θόλοι των πίσω τροχών, σε συνδυασμό με την τοποθέτηση της χειρολαβής της πίσω πόρτας στην κολώνα και την κλίση της οροφής, παραπέμπει σε… κουπέ!
Το μεγάλο ατού στην πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι ο σπουδαίος κινητήρας των 1,5 λίτρων, που αποδίδει 90 ίππους. Εξαιρετικά αποδοτικός σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και εξοπλισμένος με μηχανικό κιβώτιο 5 ταυτήτων, ο κινητήρας ENERGY TCe 90 είναι ειδικά σχεδιασμένος για το αστικό περιβάλλον. Επιπλέον η πιστοποίηση ECO2 εξασφαλίζει εξαιρετική οικονομία στα καύσιμα, κυμαίνεται στα 5-5,5 λτ./100 χλμ. ακόμη και με γρήγορη οδήγηση. Με 1.461 cc, άμεσο ψεκασμό και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, ο 1.5 dCi είναι από τους ποιοτικότερους σε απόδοση, λειτουργία και οικονομία κινητήρες που υπάρχουν. Δεν είναι τυχαίο που χρησιμοποιείται με επιτυχία σε όλη την γκάμα Renault , Nissan και Dacia με αποδόσεις από 75 έως 110 ίππων, ενώ υιοθετήθηκε και από την Mercedes ! Το κύριο όμως και βασικό χαρακτηριστικό του dCi είναι η πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του με τους περιορισμένους για πετρελαιοκινητήρα κραδασμούς. Σε αυτό συντελεί και η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας.
Με όλα τα παραπάνω, η τέταρτη πλέον γενιά Clio έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία των σουπερμίνι και το κάνει! Αν, μάλιστα, συνεχιστεί η ανάκαμψη της αγοράς μετά από πολλά χρόνια πτώσης, τότε το Clio θα παραμείνει στην κορυφή της κατηγορίας…