Ως εναλλακτική λύση για όσους ψάχνουν ένα δίκυκλο μικρού κυβισμού και κόστους, που να κινείται το ίδιο άνετα εντός και εκτός πόλης, υπάρχουν πλέον τα… «μοτοσικλετάκια»! Πριν λίγες εβδομάδες δοκιμάσαμε το Scrambler 125 της αυστριακής Brixton και τώρα ήρθε η σειρά του ανταγωνιστικού της Gemini. Πριν πάμε στις τεχνικές λεπτομέρειες και τις εντυπώσεις μας απ’ τον δρόμο, να υπογραμμίσουμε ότι τα Gemini αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα αποκλειστικά από την ίδια εταιρεία που εισάγει τα Kymco, δηλαδή την ΜΟΤΟ TREND Α.Ε., γνωστή σε όλους για τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία της σε όλα τα επίπεδα!
Όσο για το Scrambler 125 της Gemini, ξεχωρίζει η μοναδική σχεδίαση, σύμφωνα με τις νέες τάσεις, αλλά και το εξαιρετικά λεπτομερές φινίρισμα που είναι εμφανές σε κάθε σημείο του. Το Scrambler διαθέτει κινητήρα 125 κυβικών με σύστημα ψεκασμού injection, έχει δισκόφρενα εμπρός και πίσω με CBS, φωτιστικά LED, ψηφιακό πάνελ οργάνων με αναλογικό στροφόμετρο, θύρα USB και ανοξείδωτη εξάτμιση. Διατίθεται σε 2 διχρωμίες: Γκρι/Μαύρο, Μαύρο/Πορτοκαλί με καφέ σέλα.
Οι μηχανές Scrambler είναι γνωστές στους παλιότερους και γνώρισαν σελίδες δόξας στην Αμερική το 1960. Έχουν εμφάνιση μοτοσικλέτας street, αλλά ξεχωρίζουν από τα μεικτά λάστιχα και την ανασηκωμένη εξάτμιση, ώστε να κινούνται και εκτός ασφάλτου. Η ρετρό εμφάνιση του Gemini Scrambler τραβάει το ενδιαφέρον όσων το πρωτοβλέπουν και κρίνεται ως πολύ επιτυχημένο. Η σέλα πολύ άνετη για δυο και το ρεζερβουάρ κλασικό και μεγάλο. Αλλά και η ποιότητα κατασκευής πείθει, με αρκετά κομμάτια να είναι μεταλλικά και όχι πλαστικά! Το «δέσιμο» μηχανής0κινητήρα άψογο, με σωλήνες από ατσάλι μεγάλης διαμέτρου, ενώ και οι αναρτήσεις συνεργάζονται τέλεια. Τέλος, τα δισκόφρενα μπροστά και πίσω ανταποκρίνονται άμεσα και πειστικά στις απαιτήσεις του ξαφνικού εμποδίου.
Ο αερόψυκτος μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας με δύο βαλβίδες, τροφοδοτείται από ψεκασμό και αποδίδει 9,8 ίππους στις 8.500 rpm και ροπή 0.9 kgm, στις 5.000 rpm. Ακολουθεί τα δοκιμασμένα ιαπωνικά πρότυπα και αποδίδει την ήρεμη δύναμή του μέχρι λίγο πάνω απ’ τα 100 kmh, που είναι το ταβάνι του. Αφήσαμε τα καλύτερα για το τέλος! Κατανάλωση κάπου 3,5 λίτρα στα 100 km, κάτι που σημαίνει ότι το ντεπόζιτο 13 λίτρων μπορεί να φτάσει για πάνω από 350 χιλιόμετρα αυτονομίας! Τιμή στα 2.250 €, δηλαδή όσο ένα κλασικό παπί! Αν σας πείσαμε, τρέξτε να το δοκιμάσετε και δεν θα το μετανιώσετε!