Πώς μπορεί ένα πολύ καλό αυτοκίνητο να βελτιωθεί περισσότερο; Tο ανανεωμένο Opel Astra έχει αλλάξει πολύ λίγο εξωτερικά, με τα μπροστινά φώτα, τον προφυλακτήρα και τη μάσκα να είναι διαφορετικά. Βελτιώθηκε επίσης η αεροδυναμική του, με τον συντελεστή αρκετά χαμηλότερα. ‘Όμως η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στην τεχνολογία του κινητήρα!
Ο νέος 1.5 diesel κινητήρας που το κινεί προέρχεται από την Blue HDi οικογένεια του Group PSA. Είναι τρικύλινδρος και χρησιμοποιεί αλουμινένιο μπλοκ και κυλινδροκεφαλή, με αντικραδασμικό άξονα, που κάνει την λειτουργία του εξαιρετικά ομαλή. Χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας, υλικά χαμηλής τριβής σε κινούμενα μέρη και σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail. Επίσης, είναι εξοπλισμένος με φίλτρο σωματιδίων πετρελαίουDPF, καταλύτηSCRκαι σύστημα ψεκασμού AdBlue με μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Ο κινητήρας αποδίδει 122 ίππους και 30,6kg m ροπής, από τις1.750 rpm μέχρι και τις 2.500rpm, ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι εξαιρετική, στα 5,5lt/100km! Ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτόματο των 9. Το εσωτερικό του νέου Astra έχει καλαίσθητο design και υλικά πολύ καλής ποιότητας. Διαθέτει άριστα ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης, με σωστή συγκράτηση του σώματος. Όσο για τον εξοπλισμό, στην έκδοσηElegance θα βρούμε πολλά, όπως adaptive cruise control, αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης που συνδυάζεται με αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας lane keep assist,θερμαινόμενα και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα, λειτουργία μασάζ, νέο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 8 in, το Multimedia NaviPro, ηχοσύστημα Boseκαι πολλά ακόμα.
Η άνετη ρύθμιση της ανάρτησης και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης ξεχωρίζουν. Η λειτουργία του τρικύλινδρου diesel υπενθυμίζει ελαφρά τον χαρακτήρα του, όμως η πολύ καλή ηχομόνωση κρύβει επαρκώς τον όποιο θόρυβο. Στον δύσκολο ανταγωνισμό της κατηγορίας C μπορεί άνετα να τα καταφέρει. Σ’ αυτό συνηγορεί και η τιμή της βασικής έκδοσης, που ξεκινά από τα 20.800 €