Πράγματι, πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα της πρωτοπόρας εταιρείας στα σκούτερ, που εντυπωσιάζει τον αναβάτη! Οι βελτιώσεις είναι αρχικά αισθητές στην εμφάνιση, και ειδικότερα το κεντρικό πλαστικό της ποδιάς κάτω από τον προβολέα αλλά και ο ίδιος ο προβολέας, που έγινε τετραγωνισμένος, χωρισμένος και με φώτα LED. Υπάρχουν επίσης ζάντες νέας σχεδίασης και διαφορετικό κάλυμμα εξάτμισης ενώ αντικαταστάθηκαν τα αναλογικά όργανα με μια πλήρως ψηφιακή οθόνη LCD! «Προχωρημένη» η σέλα, που ανοίγει πια με κουμπί, όπως και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Αυτά, ως προς το έξω…
Ο κινητήρας του Medley 150 είναι η πιο σύγχρονη έκδοση του μονοκύλινδρου, υγρόψυκτου, 4βάλβιδου i-get της Piaggio, αλλά έχει σοβαρές αλλαγές προς το καλύτερο, νέο εκκεντροφόρο, σώμα ψεκασμού, πιστόνι, φίλτρο αέρα και εξάτμιση. Επιπλέον, αποδίδει 16,2 ίππους (1,5 παραπάνω από πριν) στις 8.750 rpm, με ροπή 1,6 kgm στις 6.500 rpm και εξακολουθεί να διαθέτει το σύστημα Start&Stop.
Τέλος, υπάρχει για πρώτη φορά σε Medley το σύστημα Piaggio MIA, το οποίο είναι μια πλατφόρμα πολυμέσων που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το κινητό του με το ψηφιακό όργανο του Medley και να ενημερώνεται για την κατάσταση του σκούτερ, να παίρνει πληροφορίες για τη διαδρομή, στροφές και απόδοση κινητήρα, κατανάλωση καυσίμου, να ακούει μουσική, κ.λπ. Διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Λευκό, Γκρί και Μαύρο, ενώ ο ενδιαφερόμενος μπορεί να το αποκτήσει με λιγότερα από τρεις χιλιάδες ευρώ!