Γράφει ο Χρήστος Φωτιάδης
Το νέο Renault Clio είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά και με κινητήρα υγραερίου (διπλού καυσίμου LPG/βενζίνη), διευρύνοντας έτσι τις επιλογές των αγοραστών μαζί με τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου. Οι τιμές του νέου Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG ξεκινούν από 15.490 ευρώ στην έκδοση Authentic, στην Expression κοστίζει από 16.340 ευρώ και στην Dynamic από 17.290 ευρώ. Ο εξοπλισμός στην πρώτη έκδοση περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση με ανίχνευση πεζών και δικύκλων cruise control, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας. Επίσης, εφοδιάζεται με αισθητήρα φώτων και βροχής, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες και ηχοσύστημα.
O 1.000άρης 3κύλινδρος turbo κινητήρας αποδίδει 100 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής στις 2.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με κιβώτιο 5 ταχυτήτων και προσφέρει επιτάχυνση στο βάρους 1.137 κιλών αμάξωμα από 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ., από 80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η ταχύτητα σε 11,7/18,8 δλ. και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 7,7 λτ./100 χλμ. με LPG και 5,4 λτ./100 χλμ. με βενζίνη, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 110 γρ./χλμ. (LPG) και 122 γρ./χλμ. (βενζίνη). Η δεξαμενή του LPG έχει χωρητικότητα 32 λτ. και βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας, ενώ υπάρχει και το ρεζερβουάρ βενζίνης των 39 λτ.
Έτσι, το Clio γιόρτασε τα 30ά του γενέθλια με τον καλύτερο τρόπο, παραμένοντας νεανικό και προσφέροντας στους θαυμαστές του πλούσιες επιλογές! Ειδικά το LPG είναι εξ ορισμού πιο οικονομικό, λιγότερο ρυπογόνο και προσφέρεται σε ένα απολύτως ασφαλές εργοστασιακό πακέτο, απευθείας από τη Renault, δηλαδή χωρίς… πειραματισμούς! Επιπλέον, ο νέος συνδυασμός εξασφαλίζει θεαματική αύξηση της αυτονομίας (αγγίζει τα 1.400 χλμ.!) και μικρή κατανάλωση, που δεν ξεπερνά τα 6 λτ./100 χλμ. Η χωρητικότητά του ντεπόζιτου υγραερίου είναι 32 λίτρα και της βενζίνης 39. H αλλαγή στη χρήση καυσίμου γίνεται εύκολα, ενώ υπάρχει και ξεχωριστός δείκτης για το ρεζερβουάρ LPG.
Το διπλό καύσιμο προστίθεται φυσικά στο προϋπάρχοντα πλεονεκτήματα του Clio, όπως η όμορφη εμφάνιση, το άριστο στήσιμο και η ανταπόκριση του τιμονιού. Η δε μικρή επιβάρυνση της τιμής με 800 ευρώ αξίζει τον κόπο, παίρνοντας υπόψη την χαμηλότερη τιμή του φυσικού αερίου! Πράγματι, τα 15.690 ευρώ είναι πέρα για πέρα λογική τιμή, για ό,τι προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο…