Το νέο IGNIS αποτελεί μία εντελώς νέα πρόταση. Νεανικό look, βολικές διαστάσεις, ιδανικό για όλες τις οδικές συνθήκες και πιστό στην αξιοπιστία της Suzuki! Προσφέρει ένα νέο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, μοναδικό χαρακτήρα SUV και ευέλικτη λειτουργικότητα. Με νέες τεχνολογίες, όπως τους μοναδικούς κινητήρες Dualjet, την Υβριδική Τεχνολογία και το Grip Control, δυναμικό σχεδιασμό και Ultra Compact διαστάσεις. Σχεδιάστηκε για να ξεχωρίσει. Απλές γραμμές, εμβληματική σχεδίαση. Το νέο IGNIS επαναπροσδιορίζει τις κατηγορίες των SUV και Compact αυτοκινήτων. Με τη δυναμική σχεδίαση και τον τολμηρό χαρακτήρα του απαιτεί να το προσέξεις. Και το πετυχαίνει.
Η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων εμφανίζει χρήσιμες πληροφορίες, όπως την ώρα, την εξωτερική θερμοκρασία και τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Το ηχοσύστημα του Ignis, χρησιμοποιεί μια οθόνη αφής, παρόμοιας λογικής με ένα smartphone. Με τη σύνδεση του τηλεφώνου μέσω Bluetooth ή καλωδίου USB είναι δυνατή η χρήση όλων των συμβατών εφαρμογών μέσω της οθόνης του αυτοκινήτου, η οποία είναι επίσης εξοπλισμένη με ραδιόφωνο, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης. Ταυτόχρονα το Android Auto επεκτείνει την πλατφόρμα Android στο αυτοκίνητο με τρόπο τέτοιο ώστε η χρήση της να εξυπηρετεί κατά την οδήγηση ενώ το Apple Car Play επιτρέπει στους χρήστες iPhone να λαμβάνουν οδηγίες για την κίνηση στους δρόμους, να ακούν μουσική κ.ά. Ο εξοπλισμός της έκδοσης GLX της δοκιμής μας έχει συρόμενο πίσω κάθισμα, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και σύστημα ακούσιας αλλαγής λωρίδας. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 260 λίτρα και είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.
To ανανεωμένo Ignis είναι ήπια υβριδικo με 12βολτο κύκλωμα και μάλιστα αναβαθμισμένο. Η μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού μεγάλωσε στα 10 Ah από 3 Ah και πλέον συνεργάζεται με ανανεωμένο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2 DualJet απόδοσης 83 ίππων και 107 Nm. Με την ενέργεια αυτή, o ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα σε μέτριο φορτίο με επιπλέον 50 Nm από τις 1.600 έως τις 4.000 rpm, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης.
Kατά τα άλλα, τα ισχυρά ατού παραμένουν, όπως το μικρό σχετικά μέγεθος, το μεγάλο ύψος από το έδαφος και η απόλυτη αξιοπιστία Suzuki! Το τετρακίνητο Ignis πάει παντού με άνεση και είναι εξίσου άνετο εντός πόλης, με το παρκάρισμα να είναι παιχνίδι! Με τιμή εκκίνηση για τη δικίνητη έκδοση τα 13.000 ευρώ, η απόκτησή του είναι εύκολη για όλα τα βαλάντια.