Ενόψει της αλλαγή μοντέλου τον επόμενο χρόνο, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την υβριδική έκδοση του Swift και να θυμηθούμε πόσο καλό αυτοκίνητο παραμένει!
Ένα μοντέλο που εμφανίστηκε τη δεκαετία του ’80 και έκλεψε τις καρδιές πολλών οδηγών, κυρίως των νέων και των γυναικών! To Swift αποτελεί πάντα ισχυρό όπλο της Suzuki στην κατηγορία των σουπερμίνι, επειδή σε αυτό είναι ενσωματωμένη και η τεράστια πείρα της εταιρείας. Όμως, με την αιωρούμενη οροφή, τις κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες, τα σύγχρονα φωτιστικά σώματα και το φαρδύτερο κατά 40 mm αμάξωμα που συνδυάζεται με μικρότερο κατά 10 mm μήκος, το νέο Swift απέκτησε τολμηρή και μοντέρνα εικόνα με δυναμική εμφάνιση.
Το ταμπλό, η κεντρική κονσόλα, ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων με την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα δύο κυκλικά αναλογικά όργανα και τα καθίσματα τραβούν αμέσως την προσοχή μας. Η κεντρική κονσόλα έχει κλίση 5 μοιρών προς τον οδηγό, ενώ το σύστημα πολυμέσων διαθέτει οθόνη 7,0 ιντσών με καλή απόκριση και υποστήριξη αφής πολλαπλών σημείων και το δερμάτινο τιμόνι έχει επίπεδο κάτω άκρο και χειριστήρια
Το νέο Suzuki διαθέτει αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα (συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και προειδοποίησης εκτροπής, αυτόματη λειτουργία προβολέων, προσαρμοζόμενο Cruise Control κ.λπ.), μεταξύ των οποίων και ένα νέο σύστημα ανίχνευσης εμποδίων εμπρός, όπως και αυτόματου φρεναρίσματος για την αποφυγή σύγκρουσης. Πολύ θετικό είναι ότι ο κύκλος στροφής του νέου Swift έχει μειωθεί κατά 40 εκατοστά, γεγονός που ενισχύει βεβαίως την ήδη αξιόλογη ευελιξία του μικρού ιαπωνικού αυτοκινήτου εντός πόλης.
Η Suzuki δεν θα μπορούσε να απέχει από την παγκόσμια στροφή προς κινητήρια συστήματα πιο φιλικά προς το περιβάλλον και με μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Έτσι, το νέο Swift χρησιμοποιεί τον δοκιμασμένο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.2 Dualjet, σε βελτιωμένη έκδοση και 83 ίππους. Είναι τετρακύλινδρος, 16βαλβιδος, εφοδιασμένος με σύστημα διπλού ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο, με βασικό στόχο τη μεγιστοποίηση της θερμικής απόδοσης. Το αυτόματο σύστημα ρύθμισης των εκκεντροφόρων και της βύθισης των βαλβίδων έχει τη δυνατότητα να επενεργεί άμεσα από την πολύ χαμηλή περιοχή στροφών, ενώ είναι προγραμματισμένο να λειτουργεί σε μεγάλο εύρος γωνιών του στροφαλοφόρου άξονα. Το σύστημα Suzuki Hybrid αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια, η οποία εκτελεί καθήκοντα ηλεκτρικού κινητήρα και συνοδεύεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, με χωρητικότητα 10Ah.
Για όλα αυτά, η τιμή των 13.350 € φαντάζει υπέροχη, όταν συνδυάζεται με τις εγγυήσεις Suzuki και την εμπειρία των συνεργατών της στο after sales!