Το πρόσημο «Τ» συνδέεται πλέον με τα SUV της VW, που διεκδικούν τις κορυφαίες θέσεις, το καθένα στην κατηγορία του. Η VW γνωρίζει πολύ καλά την τακτική της παραγωγής πολλών μοντέλων του ομίλου, με ίδιους κινητήρες, πλαίσια και μηχανικά μέρη. Για παράδειγμα, το T-ROC βασίζεται στο Golf, με όλα τα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα του πιο ιστορικού μοντέλου της νεότερης εποχής. Το αποτέλεσμα δικαιώνει την εταιρεία, τόσο στην εμφάνιση όσο και στις επιδόσεις. Η επιτυχία τουω στην αγορά το επιβεβαιώνει!
Η αλήθεια είναι ότι το T-Roc μας είχε εντυπωσιάσει ήδη από την πρώτη φορά που το οδηγήσαμε, αλλά όλα δείχνουν ότι το ίδιο ενθουσιώδες είναι και το κοινό! Και δεν είναι διόλου τυχαία όλα αυτά. Πέραν την εμφάνισης που το κάνει να ξεχωρίζει απ’ τον ανταγωνισμό. Η καμπίνα γοητεύει! Ξεκινώντας από τη θέση οδήγησης και την εργονομία, η ψηλή θέση οδήγησης αναβαθμίζει την ορατότητα, ώστε οι επιβάτες να νοιώθουν οικεία και άνετα. Θέσεις για μικρά αντικείμενα υπάρχουν αρκετές, ενώ η ευρυχωρία δεν αφήνει χώρο για παράπονα.. Με μήκος 4,234 μέτρα το T-ROC είναι μικρότερο από τα SUV της κατηγορίας C, καθώς έπρεπε να… αφήσει χώρο για το μεγαλύτερο Tiguan, όσο και για το μικρότερο T-CROSS στην κατηγορία B. Ο χώρος αποσκευών, με όγκο 415 λίτρα, είναι επαρκέστατος –και με κανονικό σχήμα- για τις ανάγκες μιας οικογένειας.
Παρά τους μεγάλους τροχούς και τα πλαστικά προστατευτικά σε προφυλακτήρες, μαρσπιέ και θόλους τροχών, το T-ROC με τα 16 εκατοστά απόστασης από το έδαφος και τα ελαστικά με προορισμό την άσφαλτο δεν είναι για «άγριες» εκτός δρόμου συνθήκες, αφού με κίνηση μόνο εμπρός, περιορίζεται με άνεση σε κακοτράχαλους χωματόδρομους . Από την άλλη πλευρά, έχει ένα χαρακτήρα συμβατικού μοντέλου, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα στο ταξίδι και στην κίνηση σε επαρχιακό δίκτυο.
Με μόλις 999 κ.εκ. και τρεις κυλίνδρους, το turbo σύνολο που κινεί το T-ROC που δοκιμάσαμε αποδίδει 115 ίππους ισχύος και 200 Nm ροπής, από τις 2.000 σ.α.λ. Μικρός στο μέγεθος αλλά μεγάλος σε απόδοση, δεν έχει κανένα πρόβλημα με τα 1.270 κιλά του αμαξώματος. Άλλωστε και οι επιδόσεις του (187 χλμ./ώρα και 10΄΄ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα), είναι εξαιρετικές. Και η ποιότητα λειτουργίας του κινητήρα, αυτή είναι εντυπωσιακή για τρικύλινδρο σύνολο, χωρίς κραδασμούς ή θορύβους. Τα φρένα είναι δυνατά και προοδευτικά στη λειτουργία τους, ενώ άψογη είναι και η λειτουργία του συμπλέκτη, που δένει με το κινητήριο σύνολο.
Με το κόστος της βασικής έκδοσης του T-ROC να ξεκινά από τα 19.650€ δεν είναι περίεργη η εμπορική του επιτυχία στην κατηγορία των μικρών – μεσαίων SUV. Και μην ξεχνάτε ότι στην περιοχή μας υπάρχει μια πολύ σύγχρονη καθετοποιημένη μονάδα VW, της Karenta, στην οποία μπορείτε να απευθύνεστε για πληροφoρίες, test drive, προσφορές, αγορές και φυσικά service…