Το νέο Hyundai i20 θα διαθέτει κομψό και σπορ σχεδιασμό, με τη Hyundai Motor να αποκαλύπτει το νέο μοντέλο, το οποίο ωστόσο θα μπει στην παραγωγή το τρίτο τρίμηνο του 2023.
Το νέο i20 διαθέτει ένα κομψό και μοντέρνο εξωτερικό που προσφέρει μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο δρόμο, με το σχήμα και το σχέδιο του μπροστινού προφυλακτήρα, καθώς και τη μάσκα του ψυγείου, να έχουν βελτιωθεί προκειμένου να δημιουργήσουν μια εικόνα με έντονα με σπορ στοιχεία.

Η σχεδίαση του i20 έχει επαινεθεί για το συναισθηματικό και δυναμικό στυλ της, ένα στυλ που συνδυάζει την αναλογία, την αρχιτεκτονική και την τεχνολογία, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Το μοντέλο διατηρεί τη σπορ θέση του χάρη στο χαμηλό προφίλ οροφής και το μακρύ μεταξόνιο, χαρακτηριστικά τα οποία ενισχύουν την αεροδυναμική του μειώνοντας παράλληλα την αντίσταση του αέρα, με την τελευταία να βελτιώνει επίσης τον χειρισμό και να αυξάνει την απόδοση καυσίμου.
Τέλος, ακόμη και με τις μικρές διαστάσεις του τμήματος Β, το νέο i20 προσφέρει στους πελάτες άφθονο εσωτερικό χώρο, καθώς και 352 λίτρα χώρου αποσκευών με τα πίσω καθίσματα προς τα επάνω και 1.165 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Απρόσκοπτη τεχνολογία
Το νέο i20 έρχεται γεμάτο με τις πιο πρόσφατες δυνατότητες συνδεσιμότητας που κάνουν την εμπειρία του αυτοκινήτου ακόμα πιο βολική για τους επιβάτες. Το μοντέλο έχει αναβαθμιστεί με τυπικό σύμπλεγμα LCD 4,2 ιντσών, USB type-C, eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G και ενημερώσεις χαρτών Over-the-Air (OTA).
Παράλληλα, συνεχίζει να προσφέρει λειτουργίες που ήταν ήδη δημοφιλείς στην προηγούμενη έκδοση, όπως την οθόνη 10,25 ιντσών, το Apple CarPlay και το Android Auto, τον ασύρματο φορτιστή και την πιο πρόσφατη ενημέρωση της τηλεματικής Bluelink.
Επιπλέον, διατίθενται περισσότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας ως στάνταρ όπως το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) για «City», το «Interurban» και το «Pedestrian» το οποίο περιλαμβάνει πλέον και το «Cyclist». Τέλος, το FCA βοηθά στον εντοπισμό και την αποφυγή πιθανών ατυχημάτων με εμπόδια μπροστά, ενώ το Lane Following Assist (LFA) διασφαλίζει ότι το όχημα παραμένει στην τρέχουσα λωρίδα κυκλοφορίας.
Φυσικά υπάρχουν και τα προαιρετικά συστήματα ασφαλείας, με το Rear Cross-Traffic Collision Assist (RCCA) να ενεργοποιεί τα φρένα ενώ το όχημα βγαίνει από το χώρο στάθμευσης, εάν ανιχνευθεί κίνδυνος σύγκρουσης με οχήματα στο πίσω μέρος και στο πλάι. Το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης σε τυφλό σημείο (BCA) χρησιμοποιεί οπτικές ειδοποιήσεις που εμφανίζονται στους εξωτερικούς καθρέπτες εάν εντοπιστεί άλλο όχημα, όταν δε είναι απαραίτητο, το BCA ενεργοποιείται για να αποφύγει μια σύγκρουση ή να μειώσει τον αντίκτυπο αυτής.

Επιλογές κινητήρα
Κάτω από το καπό υπάρχει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης 48 volt που μπορεί να συνδυαστεί με τον κινητήρα 1.0 T-GDi του νέου i20 (διαθέσιμος με 100 PS ή 120 PS) και συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών άνθρακα.
Το μοντέλο διατίθεται με επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT) ή έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (iMT), παρέχοντας μια ομαλή και γρήγορη εμπειρία οδήγησης. Με την απελευθέρωση του γκαζιού, το iMT μπορεί να αποσυνδέσει τον κινητήρα από το κιβώτιο ταχυτήτων, εξοικονομώντας αποτελεσματικά καύσιμο και επιτρέποντας στο όχημα να μπει σε λειτουργία οδήγησης.
Η παραγωγή του νέου i20 έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το τρίτο τρίμηνο του 2023 στο εργοστάσιο παραγωγής της Hyundai στο Izmit της Τουρκίας.