Υπόθεση: Ένας δισεκατομμυριούχος προγραμματιστής θα φέρει έναν από τους υπαλλήλους του στην πολυτελή κατοικία του για να συμμετάσχει σε ένα πείραμα που θα αφορά στην τελευταία του εφεύρεση, ένα εξαιρετικά προηγμένο θηλυκό ρομπότ που διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη.
Κριτική: Το θέμα το έχουμε δει και στο Blade Runner, με τον Χάρισον Φορντ να έχει επιφορτισθεί την εξόντωση τριών androids υψηλής νοημοσύνης. Στο φιλμ Από Μηχανής, υπάρχει το ίδιο θέμα, αλλά προσεγγίζεται από την πλευρά του ρομπότ και δεν υπάρχει θέμα εξόντωσης, αλλά μόνο διερεύνησης. Ο σκηνοθέτης δίνει μεγαλύτερη σημασία στη συνείδηση του εξελιγμένου μηχανήματος με τη θηλυκή μορφή, παρά στον άνθρωπο που έχει προσλάβει ο μεγαλοεπιχειρηματίας και προγραμματιστής, για να εξετάσει εάν το ρομπότ έχει συναισθήματα ή προσποιείται ότι έχει.
Ο θεατής καλείται να παρακολουθήσει μια σειρά «συνεντεύξεων» μεταξύ του κεντρικού ήρωα Κέιλεμπ (τον υποδύεται ο Ντόνολ Γκλίσον) και του ρομπότ Έιβα (η ψυχρά όμορφη Αλίσια Βικάντερ, είναι ό,τι πρέπει για το ρόλο αυτό) και διαλόγων μεταξύ του Κέιλεμπ και του πανέξυπνου ομολογουμένως μεγαλοεπιχειρηματία Νέιθαν (έξοχος ο Όσκαρ Άιζακ).
Ένα ατμοσφαιρικό, καλοστημένο ψυχολογικό θρίλερ, μυστηρίου και επιστημονικής φαντασίας.
Σκηνοθεσία: Άλεξ Γκάρλαντ / Με τους: Ντόνολ Γκλίσον, Όσκαρ Άιζακ, Αλίσια Βικάντερ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ