Υπόθεση: Ο σκηνοθέτης υποδύεται έναν οδηγό ταξί και κινηματογραφεί τις συνομιλίες του με επιβάτες, καθώς και με μέλη της οικογένειάς του. Η ταινία, χωρισμένη σε άτυπα κεφάλαια, εξερευνά το ρόλο του βίντεο και της καταγραφής της εικόνας στην Ιρανική κοινωνία, και με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, σκιαγραφεί το πορτρέτο ενός πολύπλοκου κόσμου (Διανομή: Feelgood Entertainment).
Το σκηνοθετικό και σεναριακό εύρημα, εμπλουτίζεται με μια σειρά από πρόσωπα, που συμπυκνώνουν μέσα στην καμπίνα του ταξί την κουλτούρα του σημερινού Ιράν, αλλά η ιδέα θυμίζει candit camera και το μόνο που απομένει είναι το κοινωνικό-πολιτικό σχόλιο, το οποίο παρατίθεται προς το τέλος της ταινίας, από τη δικηγόρο που γνωρίζει το σκηνοθέτη και τον προτρέπει να συνεχίσει τη δουλειά του.